Gjest Gjest_vårblomsten_* Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 har akkurat fått en sms fra mannen min, som jeg faktisk er gift med, at jeg må la han være i fred med den nye dama hans, for han var forelsket..! jeg er såå lei meg....
Gjest Illiya Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Hva i all verden??? Hva slags forhold er det dere har, når han kan få seg til å gjøre sånt? Har dere et åpent forhold? Skjønner godt du er lei deg, men tolererer du dette da?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 har akkurat fått en sms fra mannen min, som jeg faktisk er gift med, at jeg må la han være i fred med den nye dama hans, for han var forelsket..! jeg er såå lei meg.... Bytte lås og parkere tøflene hans i grusen på utsida?
Gjest uff da Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 ??? ehhh?? Har du fått snakket med han? går ikke an å gjøre sånn. ja skift lås og ikke slipp han in, håper dere ikke har barn. hva fan tenker han på????
Gjest Gjest_janne_* Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Hva fAEN?? dere er gift også sender han deg en slik sms?
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Betyr "faktisk er gift med" at du er separert? Det er eneste mulighet hvis dette ikke skal være helt absurd...
Gjest Kvinne 40+ Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Betyr "faktisk er gift med" at du er separert? Det er eneste mulighet hvis dette ikke skal være helt absurd... Jeg sier ikke at dette er det samme som trådstarter opplever nå, men en bekjent av meg opplevde tilsvarende for ett års tid siden. Han dro på en weekendtur sammen med noen "kamerater" (trodde kona), sendte en sms til kona på søndag at han ikke kom hjem igjen, og at han hadde forelsket seg i en ny.
Havbris Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Betyr "faktisk er gift med" at du er separert? Det er eneste mulighet hvis dette ikke skal være helt absurd... Jeg tenkte på det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå