Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Har en kompis som behandler meg dårlig i mine øyne. Han er ganske uerfaren med kvinner, enten det er kjæreste eller venninde. Han har hatt nokså mange korte forhold og noen lange. Tror rett og slett han ikke vet det selv hvordan han oppfører seg, har prøvd å sagt det til han og ser forandringer, men nå har det gått så langt at jeg begynner å ta meg nær. Har tenkt på avslutte vennskapet med han, men før jeg gjør det lurer jeg på om dere har noen gode råd å komme med? Skal jeg gi han en sjanse til eller bare la han fordufte?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Har en kompis som behandler meg dårlig i mine øyne. Han er ganske uerfaren med kvinner, enten det er kjæreste eller venninde. Han har hatt nokså mange korte forhold og noen lange. Tror rett og slett han ikke vet det selv hvordan han oppfører seg, har prøvd å sagt det til han og ser forandringer, men nå har det gått så langt at jeg begynner å ta meg nær. Har tenkt på avslutte vennskapet med han, men før jeg gjør det lurer jeg på om dere har noen gode råd å komme med? Skal jeg gi han en sjanse til eller bare la han fordufte? Det er litt vanskelig å bedømme når du ikke forteller oss hva han gjør, eller hva slags effekt han har på deg. Jeg mener at når mennesker er destruktive mot din selvfølelse, og om de bryter deg ned, så kan man ta avstand Husk at man velger sine venner fordi man er ansvarlig for sin egen lykke.
Gjest brutal_mann Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Be han dra til helvete og forklar hvorfor på veien. Så ignorerer du vedkommende fullt og helt til evig tid.
Gjest ts Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Det er litt vanskelig å bedømme når du ikke forteller oss hva han gjør, eller hva slags effekt han har på deg. Jeg mener at når mennesker er destruktive mot din selvfølelse, og om de bryter deg ned, så kan man ta avstand Husk at man velger sine venner fordi man er ansvarlig for sin egen lykke. Det mye indirekte komentarer om alt og enhver ting som er rettet mot meg, og tror han snakker bak min rygg til andre venninder og kompiser. Jeg har jo ikke vært annet enn verdens snilleste
Gjest ts Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Be han dra til helvete og forklar hvorfor på veien. Så ignorerer du vedkommende fullt og helt til evig tid. Hehe, enkelt og greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå