Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god concealer til bruk under øynene?

Den må dekke godt da jeg har skikkelige pandaringer! :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har de siste par månedene brukt GloMinerals UnderEye Concealer i golden. Syns den dekker godt og den er passende i konsistensen for meg. Har tidligere brukt noen av EM sine concealere (Sunlight og Aussie Perk Me Up), men syns de hadde lett for å bli for tørre.

Hilsen med-Panda :)

Edit: bare legger til at jeg har veldig lys hud, men bruker golden fordi den er litt gulaktig og da hjelper til å kamuflere det blå. Får bare brukt den lyse delen riktignok, den mørke er alt for mørk til meg!

Endret av vesla86
Skrevet

Jeg har samme problem, og elsker lancome flash retouch concealer-penn i farge 01. Den dekker veldig godt, og er kjempegod under øynene; ikke for tørr, heller ikke for flytende slik at den ikke dekker noe som helst. Kan ikke få sagt nok fine ting :) Lykke til!

Gjest Gudinna
Skrevet

Jeg bruker også glo minerals under eye concealer, og må si det er den beste jeg har prøvd! Jeg er lys i huden og bruker fargen neutral, som passer meg helt perfekt. Bruker den mørkeste på de blå ringene siden den dekker mest for meg, og den lyseste rundt øye ellers for å dekke rødhet og ujevnheter. Anbefales! :jepp:

Litt dyr er den jo, men definitivt verdt det! Concealer og mascara er de viktigste sminkeproduktene for meg, så der holder jeg ikke igjen på pengene. Men heldigvis kjøper jeg det meste andre billig, så da er det ikke så farlig syns jeg ;)

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Bruker Mac sin creme concealer. Den dekker utrolig godt. Beste jeg noen gang har hatt. Og jeg har hatt mange :gjeiper:

Gjest Gjest_camilla_*
Skrevet

Jeg er forelska i La Prairie Cellular Light Fantastic Concealer. Har vel testet bortimot 15-20 forskjellige merker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...