Gå til innhold

Andemor sin bryllupsdagbok

andemor

Anbefalte innlegg

Vi løste det :)

Vi ønsker heller ikke å ha det så stramt. Det skal være et avslappet og hyggelig bryllup :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå tror jeg endelig at jeg er ferdig med bordplasseringa!!!

Min kjære kom med noen veldig gode innvendinger om at de vi vet skal holde taler, som forloverne, bør få sitte på utsiden sånn at alle lett kan se dem. Fant en mal på Bröllupstorget som egentlig fungerte ganske bra! Måtte melde meg inn da. Også så den litt kjedelig ut. Men det er veldig greit å ha alt elektronisk, for jeg er så "flink" til å rote bort papirer...

Nå håper jeg bare at jeg klarer å la vær å endre for mye på den. Har brukt en del tid på det, for jeg vil jo at det skal bli bra. At folk skal få sitte ved siden av noen de får det hyggelig sammen med.. Så hvis noen kommer med noen innvendinger nå altså! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I helga hadde jeg utdrikningslag!:danser: Jeg bor, som jeg kanskje har nevnt (husker ikke.. :) ) ganske langt unna det meste. To flyturer unna Oslo med lang venting i mellom. Og forloveren min bor i utlandet. Men jammen troppet en gjeng av venninnene mine på døra fredag kveld! Jeg ble utrolig rørt, og synes jeg har verdens beste venninner. :duskedame: Fantastisk koselig med en skikkelig jentehelg, og vi har bare kosa oss. Kjenner jeg er skikkelig skikkelig glad i jentene mine. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...