Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Flere som har denne dritten? Detter jo ut hele tiden jo og ALLTID om jeg skal gjøre noe som f.eks sende en lang mail. Da detter dritten ut og jeg må ta ut og inn ledninga og må starte på nytt med det jeg drev med. Arrrrrrrgh!!!!! :kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Skrevet
Flere som har denne dritten? Detter jo ut hele tiden jo og ALLTID om jeg skal gjøre noe som f.eks sende en lang mail. Da detter dritten ut og jeg må ta ut og inn ledninga og må starte på nytt med det jeg drev med. Arrrrrrrgh!!!!! :kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Jeg ville ha saksøkt dem om du ikke får det du har betalt for, noe du åpenbart ikke får!

Skrevet

Har ICE ja. Bruker det når vi er ute å kjører, er på hytta etc. Har til gode å ha et eneste problem med den.

Eneste var vel at det gikk litt tregt når vi var i Sverige sist.

Gjest Borghild
Skrevet
Jeg ville ha saksøkt dem om du ikke får det du har betalt for, noe du åpenbart ikke får!

Skll nesten ha gjort det men kommer ingen vei. Den kan funke usedvanlig bra til tider mens andre ganger detter den ut hele tiden. Og når den detter ut driver jeg alltid med noe. Hastigheten er likedan som på telenor adsl men er kjipt å betale 6000 i året for noe som virker så dårlig!

Skrevet

Bestefar hadde Ice. Større upålitelig dritt skal man lete lenge etter. Datt ut heeeeeele tiden, og dette var i en by, så signalet skulle ha vært utmerket.

Skrevet

Vi hadde Ice i fjor, og den datt ut av og til og måtte dra ut ledninga for å få den opp igjen. Ringte og klaget og da sendte de ny boks med en gang. Men den nye boksen har det aldri skjedd.

Ring dem!

Skrevet

Ta kontakt med kundeservice og be om en adresse for å sende oppsigelsessøknad. Dersom det er så ustabilt som du sier, så har du all grunn til å si det opp. Jeg hadde samme problem med NetCom og ble løst ut av min abonnementsavtale på grunn av ustabilitet...

Gjest VinglePetter
Skrevet
Da detter dritten ut og jeg må ta ut og inn ledninga og må starte på nytt med det jeg drev med.

USB-modemet?

Jeg har WLAN-routeren, og er kjempefornøyd. Har rigga opp internett i bilen. Kjempegreit med Spotify på iPhone koblet til bilens anlegg.

Funker ekstra bra med en liten ekstern antenne kjøpt på Clas Ohlson.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...