Gjest Curlygirl Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Heisann! Jeg har naturlig krøllete hår, som jeg er veldig fornøyd med! Men av og til når det er fest eller spesielle anledninger, skulle jeg ønske jeg kunne fått "andre" krøller... Jeg har litt løse, "ville" krøller, men kunne tenkt meg korketrekkerere innimellom f.eks. Jeg har aldri prøvd krølltang eller hårruller, fordi jeg innbilder meg at det ikke "virker" på hår som allerede er krøllete. Stemmer det?
virw Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 (endret) Klart du kan bruke krølltang! Men om det er første gang du brukar det, kan det kanskje vere lurt å få hjelp av ei venninne. Husk å bruke eit produkt som beskyttar håret mot varme! Lykke til! Endret 17. januar 2010 av virw
Humleblomst Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Bruker jeg krølltang på mine krøller faller de ut med en gang. Og så ser jeg bare merkelig ut. Hårruller gjør også håret mitt litt "dødt". Så skal du prøve det bør første gang ikke være like før en stor anledning ihvertfall. Jeg vil anbefale deg å heller prøve noen produkter som fremhever krøllene. Jeg også har sånne litt ville krøller om jeg ikke putter noe i det, men de samler seg mer i lokker om jeg tar produkt i dem. I denne tråden har jeg beskrevet hvilke produkter jeg er mest fornøyd med.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Jeg ville helt klart prøvd rettetang til å lage krøller med. Du har kanskje en venninne som har, slik at du kan prøve først før du kjøper. Husk å ha et varmebeskyttende produkt i håret først. Når du skal lage krøller, da rettetangen først rett gjennom den seksjonen av hår du skal krølle, slik at det blir rett og glansfullt. Det er mange tråder i dette forumet med link til youtube som viser hvordan man lager krøller med rettetang. Lykke til:)
Gjest Problematique Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Hva med om man har permanent i håret?
Vilette Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Jeg bruker både vanlig krølltang og "rettetang" på mitt naturlig krøllete hår - ikke noe problem! Håret mitt kan være alt fra veldig krøllete til ganske glatt, dvs. lever sitt eget liv Og det gjør at krølltang og "rettetang" er veldig praktisk for å få håret akkurat slik jeg vil ha det Min erfaring er faktisk at jo mer krøllete håret er i utgangspunktet jo bedre blir og holder krøllene. Men som tidligere nevnt husk beskyttelsespray + at det lønner seg å investere i kvalitetsprodukter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå