Gå til innhold

Hvilke vaginakuler?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei...

Jeg er ute etter å stramme opp skjedemusklene mine,de er ikke lenger som de var :cry: Hvilke vaginakuler bør jeg kjøpe?Hjelper de såkalte orgasmekulene med de små kulene inni??Hvis dere skjønte det..Eller er de bare for nytelsens skyld?Har hørt at det fins noen vekter,men de er så dyre...Håper på svar...Fortsatt god søndagskveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På kondomeriet så har de noen sånne små gull kuler som er til for å trene opp musklene (man får ingen annen glede av disse :P). Minnes å huske at de kostet ca hundre lappen.

De store orgasmekulene fungerer ikke på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På apoteket kan du og kjøpe knipekoner.

Der er vekter i forskjellig størrelser som brukes til å trene opp muskelne i sjeden.

"gull"kulene fra kondomeriet o.l steder inneholder ofte nikkel, og det er det mange som reagerer på. Tro meg det er det siste stedert du vil ha nikkelutslett.

Ellers er det og nytte i vanlige knipeøvelser uten vekter. De kan gjøres hvor som helst og "utstyret" har du alltid med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei små "gull" kulene som er nevnt, har eg prøvd. Mi erfaring er at dei rett og slett er for små for meg, eg klarer ikkje å halde på dei meir enn eit minutt i gongen. Hørte ein stad at det er best å starte med litt større kuler, og så heller gå ned til desse "gull"-kulene når ein har trent litt. Eg skal i allefall skaffe meg nokre kuler som er litt større enn dei eg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

myagi: Er de til salgs eller? "pent brukte" :kul:

Mine er bestilt og skal hentes på posten i morra - jeg trodde på beskrivelsen, og har kjøpt "kombikuler" - altså som skal både pirre og stramme... Så får vi se om det blir moro å trene opp de musklene eller om det bare blir moro... Heh.

Kommer med referat senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...