Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På facebook så står det liker kake, eller ser deg, bak navnet til personen. Så plutselig stod det på min egen profil også.

Hva er dette for noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men det står ser deg på min også!

Gjest Gjest_Lagrima_*
Skrevet

Står at alle liker kake på min også!

Skrevet

Tror det gjelder veldig mange ja. Gjetter på enten en misfornøyd facebook-ansatt, eller noen som har hacket facebook.

Skrevet

Hos meg også, sånn: Kari Nordmann liker kake, Kari Nordmann. Det er på gruppene også. Og det var bare på noen av oppdateringene, når jeg gikk lengre ned på siden stod det bare Kari Nordmann. Forsvant når jeg oppdaterte siden.

Så utrolig merkelig.

Skrevet

Her også.

Sjekket min profil, men ingen referanser til at jeg liker kake der.

Resatte også passord, men den kake greia dukket opp igjen.

Nå er den derimot borte.

Skrevet

Det er noen som leker i den norske oversettelse, skift språk til engelsk og det er normalt igjen.

Skrevet

Var godt jeg kom på å sjekke her på KG; trodde nesten det hadde rablet for meg her! "Liker kake" og "Ser deg" hos meg også!!! Trodde jeg hadde fått virus eller noe... :fnise:

Gjest Gjest_KRistine_*
Skrevet

HEr det også...

MEn det kom etter at jeg hadde mottatt en mail ange dette med at man skal sette in setningene etter fødselsdato,, år, farge på t-skjorte og dette her.... Det som går rundt på facebook. Fikk dere det oxo etter at dere hadde mottat den mailen? Er nok et virus. Er bort hos meg nå. Jeg byttet passord, så forsvant det etter noen minutter, samt at jeg slette mailen som jeg trodde det kunne komme av.

Skrevet

Det kommer og går. Har ikke fått noen mail, og om du først har virus hjelper det ikke å slette mailen det kom i... dette er ikke på din PC, det er i script / kode / ordliste hos FB.

Skrevet

Oi... Jeg har fått en sånn mail... Får slette den og bytte passord, kanskje :gjeiper:

Skrevet

Det hjalp ikke å slette mail og bytte passord, jeg liker visstnok fortsatt kake ... Virus, det var jo hyggelig. :kjefte:

Skrevet

veldig glad jeg har den på engelsk ja! Hos meg er det ingen kake. :)

Skrevet

Trykk f5 på tastaturet og du liker ikke kake lenger...

Skrevet

Hmm.. litt rart det der. Står på min også, men ikke alltid. I går sto det ser deg, idag morges/formiddag sto det ingenting. Mens i ettermiddag/kveld sto det liker kake. Skjønner ingenting av dette, men om det er virus kan man da på noen måte bli kvitt det? Ikke godt å si. Det hjalp ikke for meg å trykke f5.

Gjest Gjest_mann29_*
Skrevet

Folkens...

Det er ikke virus, og det hjelper heller ikke å trykke debn magiske knappen F5. Noen har det visst rasende moro med å manipulere den norske ordlisten i Facebook, det er derfor disse rare tingene back navnene dukker opp.

Så: ingen fare.

Skrevet

Hos meg sto det "Tenker på" etter hvert navn igår kveld :fnise:

Skrevet

Alle mine venner "Tenker på" - i går - og i følge linken ovenfor så gjaldt det brukere som hadde lastet ned aplikasjoner... Det har jeg ikke gjort - men de tenkte likevel.

Problemet gjaldt bare et utvalg brukere - kanskje de som hadde lastet ned en bestemt applikasjon av typen «Hvilket dyr ligner du mest på?» eller «Se hvem som elsker deg».

Slike applikasjoner har tilgang til din konto, og kan dermed endre dine data.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...