Gjest ts Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Som tittelen sier, vi er en liten familie på mor og to jenter på 12 og 10 år. Vi har begrenset med penger, men stor reiselyst. Tidspunkt er fleksibelt (enda). Jeg fikser ikke sol og badeferier. Det blir rett og slett for kjedelig. Eldste vil veldig gjerne oppleve ting, reise utenlands. Hvor skal vi dra ? Har dere noen gode tips ? Bilferie er ikke en mulighet.
Gjest ts Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Der var vi i fjor , kun jeg og eldste jenta. Var greit med speed sightseeing. 12 åringen vil dra til en ny plass, ellers så hadde London vært et bra tips.
Gjest reiser Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Hva med Praha? Tallin (med spa)? Roma er en veldig fin by med mye å oppleve, men det er jo ganske dyrt der. Eller Paris, men der gjelder vel det samme med tanke på priser...
Rexina Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Hva med Krakow i Polen? Nydelig by og VELDIG billig:) Eller Dublin? Edinburgh? Praha er nyyydelig by!
ToveM Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Kan anbefale Lisboa. Vi vr der ifjor i mai, og det første je tenkte var at her skal jeg ta med yngstemann på 11. Der er mye å se. Lett å finne fram. F.eks Expo parken med en fasinerende gondolbane. Trikketurer opp på høydene. En nydelig by som jeg absolutt vl besøke igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå