Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #1 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har blitt en racer på fløtegratinerte poteter, om jeg selv skal si det. Lager det mye til jul, og da med kalkun som hovedrett. Men hva ellers? Biff? Det har jeg aldri laget..ser for meg en seig guffe. Tips til hva jeg kan lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipådeg123 Skrevet 17. januar 2010 #2 Del Skrevet 17. januar 2010 Vi pleier å ha det til biff og lam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #3 Del Skrevet 17. januar 2010 Vi pleier å ha det til biff og lam! Hva slag lam? Jeg mener, som stek, kottiser eller what? Kan vel bruke alt, men jeg er så grønn. Noe som er easy-peasy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Mirella♥ Skrevet 17. januar 2010 #4 Del Skrevet 17. januar 2010 Åh! Til alt! Lyst til å dele oppskrifta di kanskje? Biff/biffstrimler, svinekjøtt, steik, finnbiff/reinsdyrskav med viltsaus.. Og gjerne til grillmat på sommeren! Flintsteik for eksempel! Namm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 17. januar 2010 #5 Del Skrevet 17. januar 2010 Passer til nesten alt av kjøtt. Biff, lam, løvstek, koteletter, schnitzel, kjøttkaker, gjøk og sissi, trost og stær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 17. januar 2010 #6 Del Skrevet 17. januar 2010 Til absolutt alt du føler for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #7 Del Skrevet 17. januar 2010 Åh! Til alt! Lyst til å dele oppskrifta di kanskje? Biff/biffstrimler, svinekjøtt, steik, finnbiff/reinsdyrskav med viltsaus.. Og gjerne til grillmat på sommeren! Flintsteik for eksempel! Namm! Biffstrimler kan jo selv mor klare. Men finnbiff med viltsaus OG fløtegratinerte poteter, blir ikke det litt mye?? Oppskrift: 6 store poteter 2-3 hvitløksfedd, finhakket 1 løk i tynne skiver 1 boks fløte 1,5 ts salt pepper Alt kokes i 20 min, legges i form og stekes i ca 20 min. Virkelig digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #8 Del Skrevet 17. januar 2010 Passer til nesten alt av kjøtt. Biff, lam, løvstek, koteletter, schnitzel, kjøttkaker, gjøk og sissi, trost og stær Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Mirella♥ Skrevet 17. januar 2010 #9 Del Skrevet 17. januar 2010 Biffstrimler kan jo selv mor klare. Men finnbiff med viltsaus OG fløtegratinerte poteter, blir ikke det litt mye?? Oppskrift: 6 store poteter 2-3 hvitløksfedd, finhakket 1 løk i tynne skiver 1 boks fløte 1,5 ts salt pepper Alt kokes i 20 min, legges i form og stekes i ca 20 min. Virkelig digg! Takk for oppskrift, den skal prøves! Litt mye? Neeeh....åssen da? Aldri opplevd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #10 Del Skrevet 17. januar 2010 Biffstrimler kan jo selv mor klare. Men finnbiff med viltsaus OG fløtegratinerte poteter, blir ikke det litt mye?? Oppskrift: 6 store poteter 2-3 hvitløksfedd, finhakket 1 løk i tynne skiver 1 boks fløte 1,5 ts salt pepper Alt kokes i 20 min, legges i form og stekes i ca 20 min. Virkelig digg! Glemte jo ost på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 17. januar 2010 #11 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er steike godt til grillet laks/ørret også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. januar 2010 #12 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg hadde det til ytrefilet av storfe, sammen med peppersaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneMarthe Skrevet 18. januar 2010 #13 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er veldig godt med smårettskinke, purre- og paprikabiter i gratengen. Legg det over potetene og ha ost over det hele. Server med en frisk salat og kanskje litt brød til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #14 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er veldig godt med smårettskinke, purre- og paprikabiter i gratengen. Legg det over potetene og ha ost over det hele. Server med en frisk salat og kanskje litt brød til Det var lurt - skal prøves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleblomst Skrevet 18. januar 2010 #15 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er steike godt til grillet laks/ørret også Eller laks/ørret stekt i stekepanne, eller bakt i en langpanne ved siden av i ovnen. Ha gjerne noe salat eller ratatouille til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #16 Del Skrevet 18. januar 2010 Eller laks/ørret stekt i stekepanne, eller bakt i en langpanne ved siden av i ovnen. Ha gjerne noe salat eller ratatouille til! Skal testes i morra. Men hva er ratatouille? *inn på google* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipådeg123 Skrevet 19. januar 2010 #17 Del Skrevet 19. januar 2010 Hva slag lam? Jeg mener, som stek, kottiser eller what? Kan vel bruke alt, men jeg er så grønn. Noe som er easy-peasy? Stek! Kjempe enkelt. Bare brune i panna først og deretter putte inn i ovnen, nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 19. januar 2010 #18 Del Skrevet 19. januar 2010 Ser du skal google ratatouille. Under tittelen: Nybegynnerkurs for matelskere, så finner du en oppskrift på en helt nydelig ratatouille. Står mye annet fint der også. Du finner den når du søker nederst på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå