mee mee Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Er det noen av dere som bruker kattematen til felleskjøpet, matmons? Noen erfaringer ved dette foret?
Siiw Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Nei desverre:p Lurer på det samme jeg:-) he he .
Kayli Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Vi bruker kun dette foret av den enkle grunn at katta nekter å spise noe annet:) Kjøper det som er for eldre katter, siden hun er 15 år.. Jeg har ikke noe å klage på når det gjelder dette foret. Katta vår er rask og sprek, til tross for høy alder, og fin i pelsen. I tillegg er det billig, og det er heller ikke noe minus!
Gjest Gjest_Kattemor_* Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Er det noen av dere som bruker kattematen til felleskjøpet, matmons? Noen erfaringer ved dette foret? Hei! Min katt på 13 år spydde 4-5 ganger for dagen mens hun fikk dette foret, til tross for sakte forbytte. Så min katt tåler ikke FK sin mat. Tenkte bare å nevne det om noen andre merker at deres katt kaster mye opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå