Gå til innhold

TV Norges 4 stjernes middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars hun Henriette i kveldens "4 stjerners middag"....

Få besøk av harry Tommy Sharif, Tommy Steine og moren til Jon-Arne Riise som kan skremme vettet av enhver....

Finnes det noe mer harry enn å komme på besøk til noen for så å si at man vil se på fotballkamp?!

Gud...så flink Henriette var som holdt ut de folkene der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Virker som TVNorge og TV3 til stadig prøver å overgå hverandre med dette konseptet.

Nei, takke meg til Halv åtta hos mig på TV 4 med vanlige mennesker og koselig atmosfære. De har holdt på i flere år nå uten at det tar av med harry folk og idiotiske ting

Skrevet

Moren til Jon-Arne Riise har et skikkelig skummelt uttrykk...hjelpes. Maskulin dame.

Hun viste hvordan en gjest ikke skal oppføre seg:

- Man truer seg ikke ut på kjøkkenet til verten som selv å steke kjøttet i pannen fordi man var misfornøyd med det som ble servert!

- Man kommer ikke inn og spør "Hvor er TV'n, jeg vil se fotballkamp" 5 sekunder etter ankomst!

Gud hjelpes, for et kvinnemenneske denne moren til Riise er!

Skrevet

Tommy Steine drikker for mye, og de slår i bordet....harry folk.

Skrevet

Aldri likt noen av de, men Tommy Steine er mye mer behagelig når han ikke skal være "morsom" hele tiden. Sharif er helt ok. Riise å herregud.. Henriette er bare uskyldig med utrolig dårlig humor.

Skrevet

Hvor er egentlig stjernene i konseptet?

Når ble Sandra Lyng-Haugen og Berit Riise stjerner??

Skrevet
Hvor er egentlig stjernene i konseptet?

Når ble Sandra Lyng-Haugen og Berit Riise stjerner??

:klø: Hææ? Jeg trodde det var menyen som var 4-stjerners,jeg. Ikke at alle menyene kvalifiserer til 4 stjerner, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...