Gå til innhold

hydra floral i ørten ulike versjoner :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, en liten overdrivelse der, men til tider føles det slik...

Er på leit etter emulsionen i utganspunktet, den jeg har nå ser slik ut.

Men når jeg ser meg om på nett, så ser noen slik ut :S

Samme?

Og er denne den samme som denne? Bare i ulik størrelse? Litt redd for å bestille feil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er de samme. Decleor har akkurat byttet innpakning, og i en overgangsfase vil man se ulike varianter. I tillegg selges 40 ml i tuber, mens 50 ml er enten i krukker eller pumpeflasker.

Vær obs på at hvis man kommer over 200,- hos Cheapsmells, kommer mva og tollgebyr i tillegg. Emulsion fås eksempelvis her i 50 ml til akkurat under 200,-: http://cgi.ebay.com/DECLEOR-Hydra-Floral-F...1c0f414af7#shId

Skrevet

vet, derfor jeg er litt usikker på om jeg skal bestille der eller hod feelunique... For føler at med alle avgiftene, så er man fort oppe i butikkprisen...

Skrevet

Jeg er fortsatt litt ebayjomfu :P Så jeg kjøper enda ikke hudpleie fra andre selgere enn jeg kjenner folk som har erfaringer med... Og akkurat nå er de selgerne som jeg stoler på tom for emusionen :)

Skrevet

Jeg har kun god erfaring med eBay og Paypal i de tilfellene det har oppstått trøbbel. Dvs. har alltid fått igjen pengene.

Denne selgeren har forresten høy tilbakemeldingsprosent m.m. Og blir dermed regnet som "trygg", men jeg skal ikke tvinge deg til å handle der. :)

Skrevet

bare gald for tips jeg :) Men jeg kjøpte heller kremen i 40ml på cheapsmells, der kostet den meg ikke mer enn 18,noe pund :)

Siden det er vinter, så klager ikke huden min på kremen...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

husk på at på feelunique og strawberrynet så refunderer de det man må legge ut for toll og moms:) pluss at strawberrynet i tillegg har gratis frakt. bare et lite tips.

Skrevet

Og om du går over 200-grensa på ebay, så setter de fleste ned prisen og sender som gave :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...