Gjest Atacand Skrevet 31. august 2003 #1 Skrevet 31. august 2003 Hei Nå har dere sjangsen å se en indisk film på tv,kl 21.05 som heter "Rett fra hjertet" meget bra kjærlighetsfilm. hilsen
Tusenfryd Skrevet 1. september 2003 #3 Skrevet 1. september 2003 Det var jo et velment tips, care... er du ikke interesset er vel det greit? Andre kan jo være det? Takk for tipset, Atacand - det har jo vært rene Bollywood-festival denne uken. Dumt at filmene varer så lenge bare - tre timer blir sent på natten det... ja, jeg kunne tatt opp, men tenker jeg heller skal leie en dag og velge mellom flere. 1
Trilli Skrevet 1. september 2003 #4 Skrevet 1. september 2003 Jeg så den, og den er helt nydelig! Ble hektet da jeg så "Devdas" for en stund siden, og ser nå gjerne Bollywood-filmer igjen. De har en vidunderlig uskyld over seg, ispedd vakker dans og musikk. ...også så dramatisk!! Akk!
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Åh, gikk glipp av den. Er det fler bollywoodfilmer på TV for tiden? Anonymous poster hash: c083d...b7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå