Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #1 Del Skrevet 17. januar 2010 han er kjempeintr når han drikker...vi har klint to ganger..men han blir ikke med meg hjem.. følger meg hjem...koser med meg foran venna..holder handa mi når vi går ute..men sender kun sms i fylla...wtf?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #2 Del Skrevet 17. januar 2010 Han er sjenert tror jeg. Send han en sms og spør om dere skal gå på kino, foreslå hvilken film så han slipper å nøle. Sørg for å gå til bakerste benk. Resten skjer av seg selv. I alle fall etter flere filmer. Jeg har også vært femten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #3 Del Skrevet 17. januar 2010 oi.. den var stygg du!! å automatisk tro jeg er 15...jeg er desverre mye eldre enn som så, men da jeg har vært i langvarig forhold siden jeg var 17 er ikke denne datinga så lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #4 Del Skrevet 17. januar 2010 oi.. den var stygg du!! å automatisk tro jeg er 15...jeg er desverre mye eldre enn som så, men da jeg har vært i langvarig forhold siden jeg var 17 er ikke denne datinga så lett ts skrev at hun hadde klinet. skygg av banen du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #5 Del Skrevet 17. januar 2010 er det bare femtenåringer som kliner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #6 Del Skrevet 17. januar 2010 er det bare femtenåringer som kliner? Ja. litt pluss og minus på alder. Definitivt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 17. januar 2010 #7 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg kliner. De fleste jeg kjenner kliner. Jeg er snart 40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #8 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg kliner. De fleste jeg kjenner kliner. Jeg er snart 40. javel, hvor mange barn har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå