Gå til innhold

lei meg igjen....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

mannen min dro ut med "gutta" igår kveld, men han er enda ikke kommet hjem. fikk en melding om at han trengte litt fri. Fri fra hva da? Hverdagens plikter og kjas og mas..? mulig jeg trenger det jeg og.... Jeg får en klump av angst som sitter som støpt i magen. Jeg er redd for at han skal gå fra meg, rett og slett. vet ikke hva jeg skal gjøre hvis så skjer. Jeg har tre barn med meg inn i dette ekteskapet som har blitt nært knyttet til han. Jeg er så lei meg, men det skal ikke så mye til før jeg blir lei meg heller, : har en stygg bagasje fra tidligere. Venter bare på at han skal komme hjem, er ikke dette litt rar oppførsel av en mann på nær 48 år..? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han velger å bli hos kameraten utpå dagen etter at han har overnattet, er jo dette forsåvidt helt greit så lenge han gir beskjed. Men når han forklarer det med at han "trenger litt fri", høres det ikke bra ut. Fri fra deg, er det det han mener? Dersom dere ikke har kranglet, er det ufint å skrive noe sånt til deg.

Skrevet

Du sier selv at du også trenger litt fri. DU har jo ikke tenkt å gå fra han? Det er ikke verre at han trenger fri, enn at du trenger fri. Kanskje du kan ta deg en helgetur med venninner? Få deg litt fri du også? Det er sunt for alle mann!

Skrevet

Hmm....

ser dårlig ut på en måte :P

vær så snill og ikke gjør deg så avhengig av en !MANN!.

blir bare kaos ut av det.. c(;

fordi det virker som du er mer redd for at du skal bli aleine!!

og ikke ha noen plass og bo!;/ vet ikke da men. men du sier liksom ikke noe om hvor glad du er i han- ovs:p

bare mine tanker

Gjest Gjest_Cathrine_*
Skrevet
mannen min dro ut med "gutta" igår kveld, men han er enda ikke kommet hjem. fikk en melding om at han trengte litt fri. Fri fra hva da? Hverdagens plikter og kjas og mas..? mulig jeg trenger det jeg og.... Jeg får en klump av angst som sitter som støpt i magen. Jeg er redd for at han skal gå fra meg, rett og slett. vet ikke hva jeg skal gjøre hvis så skjer. Jeg har tre barn med meg inn i dette ekteskapet som har blitt nært knyttet til han. Jeg er så lei meg, men det skal ikke så mye til før jeg blir lei meg heller, : har en stygg bagasje fra tidligere. Venter bare på at han skal komme hjem, er ikke dette litt rar oppførsel av en mann på nær 48 år..? :tristbla:

Jeg ville ha reagert på samme måte som deg.

Synes det er dårlig gjort av ham å oppføre seg slik. Har han noe på hjertet, burde han snakke skikkelig ut med deg om det, ikke sende meldinger slik som dette. Han burde vite såpass når han til og med er 48 år gammel.

Når han dukker opp (og etter at alle barn er i seng) ville jeg bedt om en samtale. Fortell hvordan du følte det når du fikk meldingen, og be om en forklaring.

Skrevet

Hva med å spørre ham når han kommer hjem? Si rett ut at du gjerne vil at han skal ha et sosialt liv, kunne komme seg litt vekk av og til, men at meldinger som kun forklarer det ved at han trenger litt fri er sårende og gjør at du ikke vet hvor du har ham. 99,9% sikker på at grunnen bare er at han trengte å komme seg litt vekk, drikke, spøke og ikke tenke på barnemas dagen derpå. Det har ingenting med deg å gjøre, men man trenger litt tid for seg selv av og til. Menn, ihvertfall de jeg har erfaring med, er ikke alltid så flinke til å si hvorfor de trenger å komme seg ut, fordi de tror automatisk at det vil medføre tårer, kjefting og en hau med beskyldninger. Så hvis du bare forklarer når han kommer hjem, men ikke sier at det at han går ut er selve problemet så skal du se at neste gang sier han ifra på en ordentlig måte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...