Gjest lolita^^ Skrevet 31. august 2003 #1 Skrevet 31. august 2003 hallo alle som ser her! jeg har et stooort problem! jeg har maaange arr,da mener jeg mange arr!! i fjeset. det er ikke sånne store, men småe og mange. de vises godt.jeg lurer på om det finnes noen kremer eller salver som kan fjerne arr eller strekke de bort.....noe???pleease hjelp meg, jeg orker ikke å gå med sminke hele tiden for å dekke de.et annet problem er at jeg også har fullt av med hudormer,akner eller hva dere kaller det... ifjeset altså... noe som kan fjerne dette?hater de!!
Lula Skrevet 31. august 2003 #2 Skrevet 31. august 2003 Ingen kremer kan fjerne arr. Gå til en hudklinikk og be om hjelp. Det finnes visst ulike måter å "slipe" huden på for denne typen problemer. Tror også det finnes"syre" behandinger som skal hjelpe. Oppsøk profesjonell hjelp! Det er nok det tryggeste og beste.
Gjest Hope - ikke pålogget Skrevet 3. september 2003 #3 Skrevet 3. september 2003 Du kan jo altids prøve med hemorroidekrem, det funker mot mye annet. Vet hvor plagsomt det er med arr, selv om jeg ikke har noen selv i ansiktet. Har det andre steder. Har ingen gode råd egentlig, men forsøk hudklinikk. Ellers er det mulig å fjerne noen ar emd laser, men dette er dyrt. Uansett, lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå