Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et veldig strengt budskjett for tiden...

finnes det en veldig god håndkrem og body lotion til rundt hundrelappen? Tenkte på Avene merket. aldri prøvd noe selv fra dette merket men hørt mange er fornøyde?:)

hendene mine reagerer fort på for mye såpe, og minus grader. body lotion trenger bare litt mer fukt. er ikke noe spesielt tørr

kan gjerne bestille fra nettet også. stor takknemlig for tips fra dere flinke KG jenter:)

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg synes selv at Aco sin serie er god og det er ikke så dyrt heller.

Den håndkremen til aco som er en rosa tube har dessuten en veldig god lukt :) (Rich Care eller noe, heter den)

Skrevet
Hei

Jeg synes selv at Aco sin serie er god og det er ikke så dyrt heller.

Den håndkremen til aco som er en rosa tube har dessuten en veldig god lukt :) (Rich Care eller noe, heter den)

hei:) tusen takk for tips.

men prøvd allerede den fra aco som heter rich care og repair. kremen trekker aldri inn i huden min ( vertfall veeeldig sakte:p)

Skrevet

Avene sin håndkrem er helt greit (selv foretrekker jeg ahava og dead sea spa magic når det gjelder kropp og hånd...). Ellersr har Organic surge (vita) veldig god bodylotion! HUsker ikke prisen, men mener at den ligger på rundt 100.

Skrevet

Jason Aloe vera bodylotion syns jeg er ganske bra til rundt en hundrelapp, du kan bruke den som håndkrem også :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Veldig rimeleg og fuktgjevande pleie for hender og kropp er mandelolje. Rimeleg og drøy. Hvis du vil ha med lukt, kan du blanda i den nokre dråpar med aromaoljer, f.eks lavendel eller appelsin...!!

Skrevet

Jeg er fornøyd med en håndkrem fra Vita som heter Organic Olive, den var av de rimelige også, ca 40 kr, tror jeg. Mulig den ikke gir nok beskyttelse til veldig såre hender (jeg bruker en såpe fra myrra, evt olivensåpe som er mye mildere enn butikksåpe)... Jason Aloe Vera body lotion er også en gjenganger hos meg :)

Skrevet

tusen takk for supre tips alle sammen:)

glemte helt jason sin aloe vera body lotion! er jo veldig fornøyd med denne:)

mandel olje tror jeg også jeg skal skaffe meg:)

Skrevet
Håndkrem: Oliva Eco (grønn tube) fra apotektet (er ikke alle som fører denne serien desverre, men de fleste!) Koster 60kr!

Body Lotion: NuSpa Grape Body Lotion på pumpeflaske fra vita! Koster 70kr!

Dette er de beste jeg vet om! :)

Nu spa jaa:) den er knall god!

glømt mye ut jeg :sjenert:

Skrevet

Sjekk ut Soap&Glory fra Boots apotek. Handkremen og bodylotion el. bodybutter er kjempegode og billige, ca 49/69 kr. pr stk.

Skrevet
Håndkrem: Oliva Eco (grønn tube) fra apotektet (er ikke alle som fører denne serien desverre, men de fleste!) Koster 60kr!

Signerer denne! Har prøvd en del håndkremer og syns denne er kjempegod, trekker raskt inn i huden og virker faktisk. På meg i alle fall :)

Skrevet

En venninne av meg sverger til Nivea. Hvis du har vanlig hud kan du sikkert prøve det, det er et billig merke. Jeg tåler ikke sånt selv, må bruke produkter uten for mye kjemikalier pga. eksem. :gjeiper:

Skrevet
Har et veldig strengt budskjett for tiden...

finnes det en veldig god håndkrem og body lotion til rundt hundrelappen? Tenkte på Avene merket. aldri prøvd noe selv fra dette merket men hørt mange er fornøyde?:)

hendene mine reagerer fort på for mye såpe, og minus grader. body lotion trenger bare litt mer fukt. er ikke noe spesielt tørr

kan gjerne bestille fra nettet også. stor takknemlig for tips fra dere flinke KG jenter:)

:klemmer:

Jeg anbefaler virkelig håndkremen til Eucerin. Den heter Dry skin repair hand creme 5% karbamid.

Denne selges på apotek og koster rundt femtilappen tror jeg.

Gjest Pyntedama
Skrevet

Et supplement til body lotion kan kanskje være å smøre litt babyolje på våt hud, etter en dusj f.eks, en flaske koster kanskje 20-30,- kr.?!

Jeg merker ihvertfall at jeg blir mykere av oljen,vet egentlig ikke hvor bra det er for huden, ser sjelden at babyolje blir anbefalt fra hudpleiere f.eks,- men dette er kanskje fordi den er så billig at de heller ønsker å få solgt dyre produkter istedet? Jeg tenker som så at om det er anbefalt/greit for babyhud, må det vel være godt nok for voksen hud også? :sjenert:

I tillegg er den uparfymert, og jeg liker virkelig ikke produkter med sterk parfymelukt! Bare et tips :)

Skrevet

Babyolje er mineralolje med annen duft, noen av merkene har også hormonforstyrrende- og/eller allergifremkallende ingredienser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...