Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Jeg skal lage alt av invitasjoner,bordkort osv selv..og har en klar tanke om hvordan det skal se ut. Men hvor finner jeg ark,med tykkelse,som er hvite eller ivory med en liten skimmer av sølv..eller perlemor???
PoisonIvy Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Norway Designs ved Saga Kino har masse forskjellig papir, konvolutter o.l. Jeg kjøpte alt til vårt bryllup der
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Norway Designs ved Saga Kino har masse forskjellig papir, konvolutter o.l. Jeg kjøpte alt til vårt bryllup der Da mener du Saga Kino i Oslo?? Nede ved National teateret???
PoisonIvy Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 (endret) Da mener du Saga Kino i Oslo?? Nede ved National teateret??? Stemmer På hjørnet mellom Saga og Nathionalteateret www.norwaydesigns.no Endret 17. januar 2010 av PoisonIvy
Varsio Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Jeg skal lage alt av invitasjoner,bordkort osv selv..og har en klar tanke om hvordan det skal se ut. Men hvor finner jeg ark,med tykkelse,som er hvite eller ivory med en liten skimmer av sølv..eller perlemor??? Panduro har en del papir. ELlers så har du mange hobby/scrappebutikker rundt omkring. Eller så er det en nettbutikk som har mange fine ark. Kommer ikke på det i farta, skal se om jeg finner adr..
Varsio Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 www.kreativhobby.no har en del ark. Var ikke den jeg tenkte på, men husker ikke nettsiden
Himmelblå Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 http://papirihjertet.no/produkter/monsterp...-on-white-matte Mange scrappebutikker som selger slike ark
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå