Mrs. K Skrevet 31. august 2003 #1 Del Skrevet 31. august 2003 Perserkatte kan lett få problemer med nyrer og tenner/tannkjøtt. Får din perserkatt spesialmat og i så fall hvilken type? Hilsen Trille, persermatmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 Hill's har vel spesialutviklet kattefôr. Anbefaler dette til dere med rasekatter.. Selv bruker jeg Royal Canin/ekanuba, friskies kitten(for smakens skyld) blandet sammen. Mest fordi jeg har en ilder gående løs som også spiser av maten.. hehe Før jeg blandet dem sammen, spiste katten ildermat og ildern spiste kattemat. ps. Katten min er en renraset bastard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
achillea Skrevet 1. september 2003 #3 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg var veldig fornøyd med Iams kattemat, da jeg hadde perserkatter. Denne får du kjøpt på dyrebutikker. Mine katter hadde aldri problemer med urinveiene, da de også drakk mye vann.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå