Gå til innhold

gode gamle serier

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

er det noen der ute som husker hva " pappas små stjerneskudd" het på engelsk? det var en serie som gikk for sikkert 15-20 år siden . altså på slutten av 80-tallet.. hadde vært fint om noen kom med tips. det var en alene far til 5 døtre.. de sang masse sanger fra 50-60 tallet

Endret av siljegull
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener også å huske den serien, men den er jo litt vanskelig å finne når en ikke har den tittelen på engelsk:(

Skulle ønske de sendte "The Wonder Years" (Mine beste år) igjen. De startet opp igjen på TV Norge for 2 år siden, men de sendte bare en sesong eller to før de sluttet igjen:(

Skrevet

Åh, savner "I love Lucy" som gikk på tvnorge for noen år tilbake. Koselig serie.

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Jeg savner "Passions" plutselig ble borte fra Tv2. Er fremdeles nysgjerrig på hvordan serien slutter.

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å se Vestavind igjen. Den gikk på NRK. :)

Husker jeg syntes den var så bra da den kom.

Skrevet

Jeg savner Third Watch, Heartbreak High, Water Rats og Hverdagsliv.

Skrevet

Den norsk/svenske krimserien Rød Snø fra 1985, kunne jeg tenke meg å se igjen :)

Skrevet

- Flammer over India

- Shagma, reisen til jordens Indre

- Det var en gang et menneske

- Albert og Herbert

Sikkert mange fler jeg ikke kommer på i farten :)

Skrevet
Jeg savner Third Watch, Heartbreak High, Water Rats og Hverdagsliv.

Heartbreak High kan du laste ned på btjunkie.com. Alle sesongene, men med nederlandsk tekst. Herlig gjensyn!

Skrevet
Heartbreak High kan du laste ned på btjunkie.com. Alle sesongene, men med nederlandsk tekst. Herlig gjensyn!

Takk for tipset! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...