Hinata Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Har du noen opplevelser i sengehalmen til skrekk og advarsel? Jeg får vel begynne jeg, har to erfaringer som jeg gjerne skulle ha vært foruten. Den første var med en kar som jeg hadde møtt gjennom et (sex)nettsted, vi hadde snakket en del om sex, og tok det som det kom da vi møttes. Det endte etterhvert med at vi havnet hjemme hos han, det ene førte til det andre, og snart var det sex på gang. Han var raskt fremme med kondomen, som i og for seg er greit for min del, da jeg får mest ut av samleiet. Det viste seg etterhvert at det ikke bare var prevensjonen han var kjapp med, han var ganske så kjapp på avtrekkeren også etter litt kaninjukking. Jeg fikk faktisk ikke med meg at han kom engang, han endret til en saktere takt før han trakk seg ut, det var først etterpå at jeg kom fram til at han måtte ha kommet av kaninjukkinga (her snakker vi om 30-45 sek). Jeg har aldri følt meg så lite tilfredsstilt, og så brukt. Den andre gangen var med elskeren min, vi holdt på i doggy på sofaen. Jeg fikk orgasme som resulterte i at pikken hans ble presset ut som følge av sprutorgasmen min.. Han var ganske nærme orgasme selv, så han var ivrig på å komme seg innafor og avslutte. Uheldigvis kom han seg innafor i feil hull, å fy satan så vondt det var. En smerte jeg ikke unner noen å oppleve, og både jeg og han lærte leksa om verdien av skikkelig kalibrering av utstyret. Har du noe du vil dele?
Facepainter Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Dama ville ha sex selv om hun hadde hatt diaré hele dagen, og hun ville sitte oppå meg. Resten kan man vel tenke seg til.
Gjest Cho Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 En gang havnet jeg og en kompis under samme dyne, han med lovnader om "den beste natten i mitt liv". Etter ca 20 minutter med ekstremt kjedelig sex sa han "oi, skulle du ha mensen nå eller?" og jeg så til min store forskrekkelse at både han, jeg og hele senga var fulle av blod. Han gikk inn på badet for å få av seg det verste imens jeg prøvde å finne ut hvorfor jeg plutselig fikk mensen sånn helt ut av det blå. Da han kom ut igjen av badet var han helt hvit i ansiktet, og da jeg spurte hva som var galt sa han "det var ikke du som hadde mensen, det var meg!" han hadde begynt å blø fra tissen fra en eller annen merkelig plass og det var nå blod over hele badet mitt i tillegg. Vi kledde på oss og bestemte oss for å late som om det aldri hadde skjedd.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Dama ville ha sex selv om hun hadde hatt diaré hele dagen, og hun ville sitte oppå meg. Resten kan man vel tenke seg til.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 "det var ikke du som hadde mensen, det var meg!" Definitivt ikke en kommentar man ønsker å høre
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Med ONS opplever man mye rart. En jeg traff hadde så liten pikk at jeg ikke kjente at han var inni meg engang... Den kan ikke ha vært mer en 6-7 cm. Etter ganske kort tid begynte han å slikke meg istedenfor å plundre "der nede". Skjønte ingenting da jeg to uker senere var gravid. Det gikk laaang tid før jeg hadde sex igjen, ja!
Gjest Barneroveren Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Har du noen opplevelser i sengehalmen til skrekk og advarsel? Jeg får vel begynne jeg, har to erfaringer som jeg gjerne skulle ha vært foruten. Den første var med en kar som jeg hadde møtt gjennom et (sex)nettsted, vi hadde snakket en del om sex, og tok det som det kom da vi møttes. Det endte etterhvert med at vi havnet hjemme hos han, det ene førte til det andre, og snart var det sex på gang. Han var raskt fremme med kondomen, som i og for seg er greit for min del, da jeg får mest ut av samleiet. Det viste seg etterhvert at det ikke bare var prevensjonen han var kjapp med, han var ganske så kjapp på avtrekkeren også etter litt kaninjukking. Jeg fikk faktisk ikke med meg at han kom engang, han endret til en saktere takt før han trakk seg ut, det var først etterpå at jeg kom fram til at han måtte ha kommet av kaninjukkinga (her snakker vi om 30-45 sek). Jeg har aldri følt meg så lite tilfredsstilt, og så brukt. Den andre gangen var med elskeren min, vi holdt på i doggy på sofaen. Jeg fikk orgasme som resulterte i at pikken hans ble presset ut som følge av sprutorgasmen min.. Han var ganske nærme orgasme selv, så han var ivrig på å komme seg innafor og avslutte. Uheldigvis kom han seg innafor i feil hull, å fy satan så vondt det var. En smerte jeg ikke unner noen å oppleve, og både jeg og han lærte leksa om verdien av skikkelig kalibrering av utstyret. Har du noe du vil dele? Jeg hadde en av mine verste sexopplevelser her om dagen. Jeg er nitten år og møtte en gutt på privatfest, han var veldig kjekk og selvsikker så jeg tenkte aldri over hvor gammel han eventuelt var. Vi begynte å rote, og jeg ga han en BJ . Det viser seg at han fyller 16 år i juni, og at han har hatt ligget med søsteren min. Hun er 15 år. AU.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Jeg hadde en av mine verste sexopplevelser her om dagen. Jeg er nitten år og møtte en gutt på privatfest, han var veldig kjekk og selvsikker så jeg tenkte aldri over hvor gammel han eventuelt var. Vi begynte å rote, og jeg ga han en BJ . Det viser seg at han fyller 16 år i juni, og at han har hatt ligget med søsteren min. Hun er 15 år. AU. Ohhhssssjjjjj! Ukens snakkis i vennegjengen
Gjest Gjest_Jente18_* Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 jeg bodde i et veldig stort hus før. Jeg og min eks var hjemme hos meg. Vi var alene hjemme( eller vi trodde det) Vi begynte å kline inne på soverommet mitt også hadde vi sex. Uten dyne over. Siden jeg trodde jeg var alene hjemme gadd jeg ikke å låse døren som jeg normalt pleier. Midt under sexen kom plutselig lillebroren min og kameraten hans inn på rommet! (som da var 11 år gammel) Han skrek æsj også smelte han igjen døren å løp ned.Tror jeg aldri har vært så flau i hele mitt liv!!! Flaueste var vel at kameraten hans så det å. Lillebroren min sladdra selvfølgelig til mamma og pappa som begynte å kjefte på meg. Hadde jo selvfølgelig låst døra hvis jeg viste jeg ikke var alene hjemme. Kan vedde på at det ble mye snakk om dette på skolen hans.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #11 Skrevet 18. januar 2010 Han tok bare på seg selv. Dreiv og ordna med penisen sin hele tiden. Så befølte han meg kjapt der nede, som for å sjekke om jeg var klar før han tok på kondomet. 1-2-3 ferdig... Jeg var ikke så veldig fornøyd med akten nei... Jeg dreiv og sugde han, han sa plutselig at jeg skulle stoppe. Jeg tok penisen ut av munnen og så opp på ham...endte med at jeg fikk hele spruten midt i nesa. Jam To forskjellige mannfolk. Han ene hadde jeg et kort forhold til...funket ikke i lengden. Dum som er brød og fryktelig dårlig senga
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #12 Skrevet 18. januar 2010 Jeg ble spydd i munnen en gang. Æææsj
Gjest lene. Skrevet 18. januar 2010 #13 Skrevet 18. januar 2010 Jeg møtte en super hot fyr på en fest for ikke så lenge siden. Han var akkuratt min type. Høy, Mørkt hår, Muskler og en fint smil. Da vi skulle ha sex fikk jeg sjokk! han hadde den minste penisen jeg noen gang har sett!! Jeg kjente absolutt ingen ting. Den var så liten. Men det værste var vel det at jeg måtte fake det under hele sexen. Også ble han jo aldri ferdig heller. jeg bare venta på at han skulle komme. huff.
kristian82 Skrevet 18. januar 2010 #14 Skrevet 18. januar 2010 Jeg ble spydd i munnen en gang. HÆHÆHÆ
Gjest KateW Skrevet 18. januar 2010 #15 Skrevet 18. januar 2010 Ja du kan le du... Spy er ugusntig, for å si det pent, og da han først var begynt var det jo ikke bare munnen....
Suzy Skrevet 18. januar 2010 #16 Skrevet 18. januar 2010 Jeg ble spydd i munnen en gang. Er det mulig?????
kristian82 Skrevet 18. januar 2010 #17 Skrevet 18. januar 2010 (endret) Ja du kan le du... Spy er ugusntig, for å si det pent, og da han først var begynt var det jo ikke bare munnen.... men fortsatt Må jo være fint å eventuelt hooke opp med deg da, skal vel godt la seg gjøre å toppe den, altså bli din dårligste sexopplevelse. Endret 18. januar 2010 av kristian82
Gjest KateW Skrevet 18. januar 2010 #18 Skrevet 18. januar 2010 Suze, jupp det er mulig! Og ja, det var siste gangen vi hadde oss... KriKri, jeg syns det meste er supert jeg, så lenge jeg ikke må tørke spy etterpå, ja...
Suzy Skrevet 18. januar 2010 #19 Skrevet 18. januar 2010 Suze, jupp det er mulig! Og ja, det var siste gangen vi hadde oss... Forståelig *tørt*
Gjest Gjest_martin_* Skrevet 18. januar 2010 #20 Skrevet 18. januar 2010 Mann her. En gang i yngre dager, hadde jeg meg med en one night stand. Hun var villig som bare det, men det kul umulig å få'n inn. Hun var tørr og trang, og begge strevde fælt for å få det til. Langt om lenge gikk det, men husker det som ikke akkurat det største jeg har vært borti innen sex'en, nei. En annen gang - one night det også - braste vi gjennom senga! Ikke at det var så ille, for vi fortsatte bare nede på gulvet. hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå