Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #1 Del Skrevet 17. januar 2010 I utgangspunktet tenker jeg at det er litt fjernt å bruke sms til dette. Men saken er at kusinen min har mistet sin mor, ikke min ordentlige tante altså. Det har vært mye ondt blod i familien, for å si det slik, og vi har ikke hatt et forhold på mange år. For meg blir det merkelig å skulle ringe henne, samtidig som jeg vil vise at jeg faktisk tenker på henne. Jo, en blomsterting ved begravelsen vil vel også vise dette, men jeg har lyst å vise det NÅ. Så, hva synes dere? Jeg tenker at en sms kan være en start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #2 Del Skrevet 17. januar 2010 Akkurat i dette tilfellet mener jeg at det passer å sende en sms. I og med at dere ikke har hatt kontakt på lenge, blir det kanskje litt mye med en telefon i tillegg til alt det andre hun må forholde seg til. Da får du vist at du bryr deg ihvertfall, men jeg ville ikke forventet å få noe svar. Så ville jeg sendt krans til begravelsen i tilllegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #3 Del Skrevet 17. januar 2010 Takk for svar! Ja, jeg tenker også at det blir litt mye med en telefon iom at vi ikke har snakket sammen på mange år. Men hva i alle dager skriver man? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toric Skrevet 17. januar 2010 #4 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg syns en sms kan forsvares i dette tilfellet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå