Gå til innhold

nordmenn i alanya..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Har planer om å flytte til Alanya til sommeren. Ønsker å komme i kontakt med andre nordmenn som bor der. vi har to sønner på 8 og 4 år så det hadde vert supert å komme i kontakt med andre småbarns familier.

Endret av lillemer
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Har planer om å flytte til Alanya til sommeren. Ønsker å komme i kontakt med andre nordmenn som bor der. vi har to sønner på 8 og 4 år så det hadde vert supert å komme i kontakt med andre småbarns familier.

Dette ville jeg vært skeptisk til var jeg deg. Husk på at svært mye er dårliger der enn i Norge. Ting man tar for gitt i Norge, som kvinnesyn, kjørekultur, tilbøyeligheten for vold (hvert år er det rundt 5000 drap i dette landet på tross av lite alkohol) og ikke minst korrupsjon og mangel på rettssikkerhet fører til at det kan bli svært ubehagelig for deg og familie.

Skrevet
Dette ville jeg vært skeptisk til var jeg deg. Husk på at svært mye er dårliger der enn i Norge. Ting man tar for gitt i Norge, som kvinnesyn, kjørekultur, tilbøyeligheten for vold (hvert år er det rundt 5000 drap i dette landet på tross av lite alkohol) og ikke minst korrupsjon og mangel på rettssikkerhet fører til at det kan bli svært ubehagelig for deg og familie.

Nå er det slik at mange nordmenn bor i tyrkia. Mange nordmenn bor i afrika. Mange nordmenn bor i spania. Dette er da noe vi har tenkt nøye gjennom. Kom ikke på i går at i morgen flytter vi. Har ikke tenkt å bli gammel i norge å lure på hvordan det hadde vert å bo i utlandet. Man lever en gang. Når det skal være sagt så kommer barna først i mitt liv. Så ja.... vi har tenkt gjennom dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...