Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Jeg er nettopp fylt 39 år, og ser at smilerynkene rundt øynene begynner å bli kraftig synlige. Lurer på om jeg skal fylle på med litt botox. Ingen jeg vet i min vennkrets har dette... så hvor vanlig er det? Er jeg for ung? (Er redd at om jeg starter, så vil det være vanskelig å slutte?) Lurer på om noen kan forklare meg litt hva det går ut på , hva det koster og hvor lenge det varer. Tusen takk:-)
Alladin Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 http://www.ckl.no/Botox-Rynker-Oslo.htm Her kan du lese mer om det. Priser finner du også.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Oslo hudpleieklinikk har jeg prøvd - legen der er kjempeflink. Du betaler der litt billigere - bare 2250 pr område. Altså f.eks. i panna er ett område. Jeg har prøvd i pannen og det varte i 4 mnd. Fikk bort sinnarynken min og øynene ble litt våknere. Jeg ble kvitt stresshodepinen også *juhu* Var avgårde og fylte på en gang til rett før jul og kommer nok til å fortsette med det. Er ikke vanlig i min krets (ikke som jeg vet om siden det liksom er tabu) men jeg er iallefall kjempefornøyd
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Oslo hudpleieklinikk har jeg prøvd - legen der er kjempeflink. Du betaler der litt billigere - bare 2250 pr område. Altså f.eks. i panna er ett område. Jeg har prøvd i pannen og det varte i 4 mnd. Fikk bort sinnarynken min og øynene ble litt våknere. Jeg ble kvitt stresshodepinen også *juhu* Var avgårde og fylte på en gang til rett før jul og kommer nok til å fortsette med det. Er ikke vanlig i min krets (ikke som jeg vet om siden det liksom er tabu) men jeg er iallefall kjempefornøyd Takk for svar. Du skriver at pannen er ett område... betyr det at sinnarynken koster 2250? Jeg har noen vertikale rynker i pannen,utenom, er dette ett område til? og så kråkeføtter rundt øynene, blir begge øynene 2 områder til da kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 jeg er 32 og har brukt botox på sinnarynken og på smilerynkene ved øynene mange ganger. pleier på betale 4000,- for å få tatt begge deler. skulle gjerne tatt regelmessig men har ikke råd.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 jeg er 32 og har brukt botox på sinnarynken og på smilerynkene ved øynene mange ganger. pleier på betale 4000,- for å få tatt begge deler. skulle gjerne tatt regelmessig men har ikke råd. Siden du har gjort det flere ganger, regner jeg med du er fornøyd med effekten. Legger andre merke til noe, eller er det helst du selv? Hvor lenge varer effekten? Tenker meg at dette er litt forebyggende også, fordi du bruker jo ikke de musklene når de er lammet. For min del rynker jeg brynene ubevisst mye i det daglige, spes når jeg jobber foran pc eller ser på tv (eller konsentrer meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå