JLeva Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Som topic sier, så vurderer jeg sterkt å bestille meg en Hero nå, men har noen spørsmål jeg ikke finner ut av. Ser at det meste som selges på nettbutikkene er engelsk versjon. Er det så at jeg bare kan oppdatere telefonene for å få norsk versjon? Lurer også litt på hvordan det er å skrive med den, tenker da på sms o.l, noen som kan gi meg litt utfyllende info?
olma Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Som topic sier, så vurderer jeg sterkt å bestille meg en Hero nå, men har noen spørsmål jeg ikke finner ut av. Ser at det meste som selges på nettbutikkene er engelsk versjon. Er det så at jeg bare kan oppdatere telefonene for å få norsk versjon? Lurer også litt på hvordan det er å skrive med den, tenker da på sms o.l, noen som kan gi meg litt utfyllende info? fikk min for to dager siden, og er veldig fornøyd! kjøpte fra elkjøps sine sider, var bare å bytte til norsk ordbok når du slår den på. er også veldig lett å skrive meld med den! veldig positivt overrasket, for var litt skeptisk til touch!
Lillemeiii Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Har hatt min hero i en måned nå. Helt grei telefon.. Dårlige ting me heroen: - Kameraet er UBRUKELIG, med mindre du har med deg en lyskaster å ett stativ... - Ganske treig, min ihvertfall. Når jeg f.eks skriver sms så lagger bokstavene, og hvis du ikke er vant til touch så blir det å skrive en rask sms ganske frustrerende. Lagger også når jeg spiller, skifter mellom menyene osv.. - Avanserte menyer (synes jeg da) Men utenom dette så er den bra. Raskt å enkelt å surfe på nettet, enkelt å laste ned spill å andre applikasjoner.. Men synes ikke mobilen er verdt 6000kr. Skulle heller kjøpt meg HD2'en
Superlilje Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Har hatt min hero i en måned nå. Helt grei telefon.. Dårlige ting me heroen: - Kameraet er UBRUKELIG, med mindre du har med deg en lyskaster å ett stativ... - Ganske treig, min ihvertfall. Når jeg f.eks skriver sms så lagger bokstavene, og hvis du ikke er vant til touch så blir det å skrive en rask sms ganske frustrerende. Lagger også når jeg spiller, skifter mellom menyene osv.. - Avanserte menyer (synes jeg da) Men utenom dette så er den bra. Raskt å enkelt å surfe på nettet, enkelt å laste ned spill å andre applikasjoner.. Men synes ikke mobilen er verdt 6000kr. Skulle heller kjøpt meg HD2'en Hvis du betalte 6000kr har du ihvertfall blitt lurt. Jeg kjøpte en i desember i julegave til min samboer, og jeg betalte 3000kr, uten abonement.
Gjest Gjest_jens_* Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Hvis du betalte 6000kr har du ihvertfall blitt lurt. Jeg kjøpte en i desember i julegave til min samboer, og jeg betalte 3000kr, uten abonement. So what? Telefonens kamera blir ikke mer brukelig av den grunn, og den "hakker" like mye. 3000,- er ikke normalpris på den telefonen. Den koster ca 4000,-
Gjest Gjest_esther_* Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Som topic sier, så vurderer jeg sterkt å bestille meg en Hero nå, men har noen spørsmål jeg ikke finner ut av. Ser at det meste som selges på nettbutikkene er engelsk versjon. Er det så at jeg bare kan oppdatere telefonene for å få norsk versjon? Lurer også litt på hvordan det er å skrive med den, tenker da på sms o.l, noen som kan gi meg litt utfyllende info? Nå er muligens ikke iPhone et alternativ for deg, men jeg leste dette på annen tråd om den telefonen: "Jeg har en HTC Hero selv og har hatt den et par uker nå og sammenlignet med iPhone ville jeg valgt iPhone over Android på nåværende tidspunkt. Rett og slett fordi iPhone er mer modent. HTC Hero er ingen dårlig telefon, men det har en del små irritasjonsmomenter som at onscreen tastaturet ikke helt holder mål (man blir jævlig bortskjemt på den fronten med iphone), android market er elendig sammenlignet med app store. Det er rett og slett en del funksjonalitet Apple gjør mye bedre akkurat nå, helt som forventet når Android er så ferskt og apple har vært på markedet i flere år."
JLeva Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2010 Nå er muligens ikke iPhone et alternativ for deg, men jeg leste dette på annen tråd om den telefonen: "Jeg har en HTC Hero selv og har hatt den et par uker nå og sammenlignet med iPhone ville jeg valgt iPhone over Android på nåværende tidspunkt. Rett og slett fordi iPhone er mer modent. HTC Hero er ingen dårlig telefon, men det har en del små irritasjonsmomenter som at onscreen tastaturet ikke helt holder mål (man blir jævlig bortskjemt på den fronten med iphone), android market er elendig sammenlignet med app store. Det er rett og slett en del funksjonalitet Apple gjør mye bedre akkurat nå, helt som forventet når Android er så ferskt og apple har vært på markedet i flere år." Da har jeg bestilt meg en Hero. iPhone er nok ikke aktuelt! Ikke spør meg hvorfor, for da stopper jeg aldri.. Etter å ha lest og lest og lest, samt forhørt meg hos noen kjente som har Hero, så ble det ikke tvil. Har nå, etter at jeg har bestilt, lest om mulighetene med Android. kan ikke vente på å få den!
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 iPhone er nok ikke aktuelt! Ikke spør meg hvorfor, for da stopper jeg aldri.. Jeg sa akkurat det samme for 3 mnd. siden, så lekte jeg litt med en kompis sin, og endte opp med å kjøpe meg en iPhone, beste dingsen jeg noensinne har kjøpt!
Superlilje Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 (endret) So what? Telefonens kamera blir ikke mer brukelig av den grunn, og den "hakker" like mye. 3000,- er ikke normalpris på den telefonen. Den koster ca 4000,- Jeg sa ikke at det hadde noe å si for kameraet eller det at den hakket, jeg bare syntes det var fryktelig dyrt, 6000 er jo faktisk 2000 mer enn 4000 Og min samboer sin telefon hakker forsåvidt ikke, og kameraet er ikke så nøye for vår del, siden vi foretrekker å bruke et vanlig digitalkamera istedenfor. Endret 17. januar 2010 av Superlilje
Lillemeiii Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Hvis du betalte 6000kr har du ihvertfall blitt lurt. Jeg kjøpte en i desember i julegave til min samboer, og jeg betalte 3000kr, uten abonement. Kjøpte den med abonomang, for 1000kr. Men når jeg er ferdig å betale så har jeg betalt 6000 (å det er uten sms å ringeminutter osv)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå