Gjest ts Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Holder på å famle og lete etter ny kjøkkeninnredning til enebolig. Ser for meg utseende på skapfronten og hvordan planløsningen skal være. Men så lurer jeg på "innmaten" i skuffer og skap. Hva slags material er lurt å velge der? Trodde heltre var veldig bra (men dyrt), men da var det en av kjøkkenselgerne som sa at det var i allefall ikke lurt, for heltre var et levende material som kunne vri seg. Han anbefalte plast, men da han dro ut skuffa virket det skikkelig skranglete. Har ikke fått kikket så mye på utstillinger enda, kikket mest i brosjyrer. Noen råd hva jeg bør se etter? Er det mye forskjell? Ser for meg kjøkken i middels prisklasse, men ingenting i veien for å velge billigkjøkken dersom kvaliteten er god.
Gjest Gaby Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Den sorten som er i aluminium og plast, fra Blum oftest, funker veldig bra syns jeg. Har slike hjemme og har også solgt tonnevis av disse. Det er fleksible systemer som du kan bygge og ommøblere på som du selv vil, og delene som bestikket ligger i kan du også vaske i oppvaskmaskinen. Eksempel 1 Eksempel 2
Gjest ts Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Takk for svar Gaby. Det var feil av meg å kalle det innmat. Det jeg mente var skroget på kjøkkenet. Har fått snakket med en del fagfolk nå, så nå vet jeg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå