Gjest Gjest_meg_* Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Jeg er dame på 37. Får høre at jeg er attraktiv, og holder meg godt. Har vært singel i 2 år etter eget valg og trives godt alene. Om jeg er ute kommer jeg som regel i snakk med yngre menn (28 - 35), men jeg tar ikke deres interesse seriøst og har avvist flere som ønsker å date meg. Om jeg skal inn i et forhold ønsker jeg en likeverdig partner som jeg kan roe meg ned med. Når det blir snakket om yngre menn/eldre kvinner er det alltid sex som trekkes fram, og jeg er kanskje litt for skeptisk.. Hva synes dere?
Mr. Jones Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Fantasi for mange unge menn. Sex altså. Er få av dem som er ute etter et forhold, så du gjør nok rett i å avvise dem om du er ute etter noe seriøst:)
Kjetil S. Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Dersom de kan dekke ditt mentale behov i tillegg til alt det andre du måtte ønske så må det jo være helt greit...?? :-)
Gjest NewMonkey Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 (endret) Fantasi for mange unge menn. Sex altså. Er få av dem som er ute etter et forhold, så du gjør nok rett i å avvise dem om du er ute etter noe seriøst:) Jeg er uenig! Det er like stor sjanse for at han bare er ute etter sex hvis han er eldre enn henne. Bare fordi dama er eldre enn mannen så betyr da ikke det at han bare er ute etter sex... Endret 17. januar 2010 av NewMonkey
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Jeg er uenig! Det er like stor sjanse for at han bare er ute etter sex hvis han er eldre enn henne. Bare fordi dama er eldre enn mannen så betyr da ikke det at han bare er ute etter sex... Han var 19 og jeg var 24, men han var så dritsexy og jeg flommet over. Han var seriøs, men jeg tenkte at dette kan han ikke mene... selv ikke etter ahk, hans tredje forsøk. I stedet tok jeg en eks elsker på min egen alder, da forsvant han. Men jeg ser enda hans øyne og føler hans hender. Ha ha ha, men det eer sant. Dritpen, han bor i Bergen nå.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Han var 19 og jeg var 24, men han var så dritsexy og jeg flommet over. Han var seriøs, men jeg tenkte at dette kan han ikke mene... selv ikke etter ahk, hans tredje forsøk. I stedet tok jeg en eks elsker på min egen alder, da forsvant han. Men jeg ser enda hans øyne og føler hans hender. Ha ha ha, men det eer sant. Dritpen, han bor i Bergen nå. Bergen ja.. der bor jeg også, haha
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Fantasi for mange unge menn. Sex altså. Er få av dem som er ute etter et forhold, så du gjør nok rett i å avvise dem om du er ute etter noe seriøst:) Når du nærmer deg eller er over 30, er du vel strengt tatt ikke så ung lenger? Den yngste jeg faktisk har rotet med var 10 år yngre, men tross alt 26. Ingen av oss var ute etter et forhold..
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Bergen ja.. der bor jeg også, haha jeg har jo møtt en som ikke flyttet til bergen, men en som bor der... som jeg aldri lå med, men det var pga situasjonen. Kan jeg bo hos deg, da finner jeg kanskje begge to?
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 jeg har jo møtt en som ikke flyttet til bergen, men en som bor der... som jeg aldri lå med, men det var pga situasjonen. Kan jeg bo hos deg, da finner jeg kanskje begge to? Ja, det kunne jo blitt morsomt! Bergen kunne blitt en utrygg by ;-)
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Det er dumt å skjære alle menn over en kam. Jeg er 40 og kjæresten er 31, og han utfyller alle mine behov, og jeg hans. Men jeg traff han i fritidssammenheng (felles hobby), ikke på by'n. Det kan hende en gjennomsnittelig gutt på by'n som sjekker "eldre" damer er mindre seriøse enn de man treffer gjennom hobby/jobb osv. Det er dumt å avvise muligheten for et forhold. Det er personlighet som avgjør om dere passer hverandre, ikke alder. Lykke til!
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #13 Skrevet 17. januar 2010 Ja, det kunne jo blitt morsomt! Bergen kunne blitt en utrygg by ;-) Bergen er min drømmeby.
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #14 Skrevet 17. januar 2010 Men bergensere i seg selv - de unge- synes jeg drikker for mye og skal lage for mye show. De voksne er ok. Liker havna og fisketorget, og par menn...som borte ble der.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 17. januar 2010 #15 Skrevet 17. januar 2010 Tror nok at forhold der kvinnen er eldst av de to kan fungere bra dersom man er omtrent like moden mentalt sett og når man treffes i naturlige settinger der det ikke bare er sex inne i bildet. Hadde ikke hatt noe imot en litt eldre kvinne selv. Likevel ser jeg at mange av disse foholdene ofte handler om det overfladiske, virker som om mange kvinner er veldig opptatt av utseendet til den yngre mannen, og at han bør være ganske stram og veltrent, ikke liten mage osv. Hva når han selv blir eldre og ikke ser perfekt ut lenger?
Gjest NewMonkey Skrevet 17. januar 2010 #16 Skrevet 17. januar 2010 Hva når han selv blir eldre og ikke ser perfekt ut lenger? Daaaaamn...godt spørsmål! :klø:
Gjest orakelmannen Skrevet 17. januar 2010 #17 Skrevet 17. januar 2010 Jeg er dame på 37. Får høre at jeg er attraktiv, og holder meg godt. Har vært singel i 2 år etter eget valg og trives godt alene. Om jeg er ute kommer jeg som regel i snakk med yngre menn (28 - 35), men jeg tar ikke deres interesse seriøst og har avvist flere som ønsker å date meg. Om jeg skal inn i et forhold ønsker jeg en likeverdig partner som jeg kan roe meg ned med. Når det blir snakket om yngre menn/eldre kvinner er det alltid sex som trekkes fram, og jeg er kanskje litt for skeptisk.. Hva synes dere? Der du vil roe ned, vil nok de fleste yngre menn "piffe opp" et allerede overaktivt sexliv. Vi menn er skapt og programmert til å ville forplante oss anywhere/anytime, uten å ville ha forpliktelser eller konsekvenser. Når det allikvel finnes yngre menn i langvarige kjærlighetsforhold med kvinner i dag, er det fordi de er tøfler som undertrykker egne behov, søker å dekke over sin egen homoseksualitet eller rett og slett er hormonfattige. (lack of testosterone). Det er jammen godt du ikke er naiv! Om du vil maksimere dine muligheter for å få det du vil ha, gå for en mann over 60 med lav potens!
Mr. Jones Skrevet 17. januar 2010 #18 Skrevet 17. januar 2010 Ah, tenkte mer på 20-åring som flørter rundt med 35-40-åringer liksom. 15-20 års forskjell, synes det er i meste laget.
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #19 Skrevet 17. januar 2010 Alt er lov hvis han er over 25,5 år.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 17. januar 2010 #20 Skrevet 17. januar 2010 Der du vil roe ned, vil nok de fleste yngre menn "piffe opp" et allerede overaktivt sexliv. Vi menn er skapt og programmert til å ville forplante oss anywhere/anytime, uten å ville ha forpliktelser eller konsekvenser. Når det allikvel finnes yngre menn i langvarige kjærlighetsforhold med kvinner i dag, er det fordi de er tøfler som undertrykker egne behov, søker å dekke over sin egen homoseksualitet eller rett og slett er hormonfattige. (lack of testosterone). Det er jammen godt du ikke er naiv! Om du vil maksimere dine muligheter for å få det du vil ha, gå for en mann over 60 med lav potens! Han må gjerne være overaktiv, bare det er i min seng med meg..Med roe ned mener jeg å holde meg til en person. Jeg trenger et aktivt liv, med og uten mann. Kan ikke fordra sidrumpa menn, og desverre er det mange av dem rundt omkring!Så en 60 åring med lav potens er ikke aktuelt. Dama ville ha sex selv om hun hadde hatt diaré hele dagen, og hun ville sitte oppå meg. Resten kan man vel tenke seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå