Gå til innhold

Jasså, så du er også singel...? Hva ønsker du deg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i en velkjent Kjetil S. stil...

;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva jeg ønsker har jeg ingen konkret sjekkliste på, men jeg begynner å bli mer og mer klar over hva jeg ikke ønsker. :roll:

Skrevet
Penger :natti:

Hvorfor så ikke starte for deg selv i det små og arbeide deg oppover? :-)

Skrevet
Hva jeg ønsker har jeg ingen konkret sjekkliste på, men jeg begynner å bli mer og mer klar over hva jeg ikke ønsker. :roll:

Første tanke her og nå var: Stakkars meg!! ;-))

Skrevet
Hvorfor så ikke starte for deg selv i det små og arbeide deg oppover? :-)

Jeg jobber i det små så det suser! 4,5 år igjen though, gah! Men jeg skal komme meg i mål, det skal jeg. Best skal jeg også være :)

Skrevet
Jeg jobber i det små så det suser! 4,5 år igjen though, gah! Men jeg skal komme meg i mål, det skal jeg. Best skal jeg også være :)

Høres ut som en virkelig fin og god stå-på-vilje!

Lykke til i fra meg, vet du! :-))

Håper at du når dit du vil!! :-)

Skrevet
Høres ut som en virkelig fin og god stå-på-vilje!

Lykke til i fra meg, vet du! :-))

Håper at du når dit du vil!! :-)

Takk takk :D

Gjest orakelmannen
Skrevet

Jeg ønsker å lære og utvikle meg, lære nye måter å lære, utvikle og uttrykke meg på alene og sammen med andre.

Skrevet

Og det du ikke ønsker er da?

Gjest negasjon
Skrevet

Kjetil S. Jeg ønsker meg oppvaskmiddelet jeg glemte å handle før helga. Vet at du har kjøpt.

Kan det sendes med post?

Skrevet
Kjetil S. Jeg ønsker meg oppvaskmiddelet jeg glemte å handle før helga. Vet at du har kjøpt.

Kan det sendes med post?

Så hyggelig at Kjetil og du er gift!

Gjest negasjon
Skrevet
Så hyggelig at Kjetil og du er gift!

Den var på kanten... Jeg har limhukommelse og husker at han startet en tråd på forbruker og økonomi og han hadde kjøpt oppvaskmiddel, noe jeg alltid har glemt i det siste men er ikke helt krise, har en sexy nabo jeg kan ha et påskudd å låne av.

Men hvis noen vil sende oppvaskmidler til meg i posten, må de nesten få lov (da oppgir jeg postboksadresse)

Tror ikke jeg er gift. Men du vet vel bedre enn meg?

"leter etter siste skilsmissepapirene som ikke er mine"

• 5 uker senere...
Skrevet
Jeg ønsker å lære og utvikle meg, lære nye måter å lære, utvikle og uttrykke meg på alene og sammen med andre.

For et flott svar!! :-))))

Skrevet

Jeg ønsker meg en som jeg kan glede meg over våkne opp med hver morgen. Ønsker en jeg bare kan se på også smiler vi til hverandre. En som er aktiv med samme interessene som meg, og som jeg kan ha det hysterisk morsomt med og fantastisk koselig med :sjenert:

Skrevet
Jeg ønsker meg en som jeg kan glede meg over våkne opp med hver morgen. Ønsker en jeg bare kan se på også smiler vi til hverandre. En som er aktiv med samme interessene som meg, og som jeg kan ha det hysterisk morsomt med og fantastisk koselig med :sjenert:

Fin drøm! ;-))

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvilke ønsker og forventninger har du selv, da? Du har laget mengdevis av tråder hvor du spør om alskens ting, men du gir ikke mye tilbake av deg selv. Man kan undres over hvor du vil med alt du spør om.

Skrevet

Jeg ønsker meg... en jobb jeg trives i og å finne ut om hva som skjer med meg og mr. Y for eksempel. Eller mr. Z... Mest mr. Y!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...