Gå til innhold

Han er for kjekk, jeg trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Ok, så det er en fyr på skolen som jeg har et par fag sammen med. Vi kommer rimelig godt overrens, ler veldig mye, men er egentlig helt forskjellige. Han er den typen gutt jeg såvidt har våget å fantasere om, langt over min egen liga og proppfull av selvtillit som stammer fra et liv som populær og godt likt. Jeg har aldri vært den råheite jenta og har voksrt opp med mobbing og en følelse av aldri være bra nok og aldri føle at jeg passer inn.

Så for å ikke babble for mye, flørtingen mellom oss har pluttselig tatt av og han har sendt mld foreslått en "filmkveld" som vi tidligere på dagen snakket om at betydde sex.

Jeg er et par timer unna ham så det blir ikke noe av og det er både bra og dårlig. Jeg har sinnsykt lyst, men samtidig skremmer hele greia meg. Litt flaut å innrømme, men jeg er rett og slett kjempe nervøs. Jeg har aldri vært flink på slike ting, jeg har hatt fuckfriends før, men han gir meg prestasjonsangst, eller noe. Det er kanskje helt latterlig. Men jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, hvis det blir noe av noen filmkveld. Det er ikke det at jeg er forelsket-nervøs, jeg vil ikke noe annet enn sex.

Æsj jeg føler meg skikkelig dum og overtenker, men for å være helt ærlig er det en god stund siden jeg har hatt meg, og jeg vil nødig rote til dette på grunn av nerver:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg sier bare at jeg har opplevd det samme som deg. Bare at jeg tok det skrittet ut som du enna ikke har tatt. Jeg brant meg på det for å si det mildt. Jeg fikk ikke følelser før vi hadde drevet på. Så det ble jo både på godt og vondt. Men jeg hadde gjort det om igjen :) Men det kan jo være annerledes for deg enn for meg.

Jeg mener altså at du bare skal kjøre på og gjøre akkurat det du vil!

Men tenk over hvordan situasjonen vil bli mellom dere senere dersom dere skulle ta det skrittet ut, men ikke bli sammen. Så lenge du vet at dere ikke ødelegger noe i forhold til at du har fag med han på skolen din ;)

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Jeg er ikke redd for konsekvensene rent sosialt. Det kommer jeg alltids over. Vi er alt for ulike til at jeg noen gang kunne utviklet følelser for ham, med mindre han viser jeg å være en helt annen innerst inne. Han ville aldri forstått meg og jeg ville aldri forstått ham.

Problemet mitt er nerver og dårlig selvtillitt. En del av meg er drithappy, jeg føler meg sexy fordi det virker som om han vil ha meg, jeg er ikke vant til det. Har vært lite action for meg de siste to årene, mye selvforskyldt. En annen del av meg er redd for at jeg ikke er bra nok. Jeg vet han har en del erfaring på dette området og det skremmer meg på mange måter. Han er så langt over meg.

Skrevet

Bare det at du legger så mye energi ned i dette, bør fortelle deg at du bør holde deg unna...beklager

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Meget mulig du har rett, men jeg foretrekker å ta sjangsen :) Eneste grunnen til at jeg freaker ut er at han en god del hakk hottere en gutter jeg er vant til å omgås og det gjør meg en god del hakk mer nervøs enn jeg vanligvis ville vært. Jeg er ikke så flink på slike sosiale situasjoner.

Skrevet
Meget mulig du har rett, men jeg foretrekker å ta sjangsen :) Eneste grunnen til at jeg freaker ut er at han en god del hakk hottere en gutter jeg er vant til å omgås og det gjør meg en god del hakk mer nervøs enn jeg vanligvis ville vært. Jeg er ikke så flink på slike sosiale situasjoner.

Jeje, gjør dine egne feil.

Da er det i hvert fall bare ditt eget ansvar og du som alene må betale prisen etterpå uten noen å skylde på.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Selvfølgelig er det mitt eget ansvar, jeg klarer fint å ta var på meg selv, takk. Men jeg ser ikke hva som potensiellt kan gå galt her, bortsett fra min egen sjenanse. Uforpliktet sex trenger ikke å være ne mer enn nettopp uforpliktet sex. Ikke alle kvinner har problemer med å skille mellom sex og kjærlighet.

Skrevet
Selvfølgelig er det mitt eget ansvar, jeg klarer fint å ta var på meg selv, takk. Men jeg ser ikke hva som potensiellt kan gå galt her, bortsett fra min egen sjenanse. Uforpliktet sex trenger ikke å være ne mer enn nettopp uforpliktet sex. Ikke alle kvinner har problemer med å skille mellom sex og kjærlighet.

Nei, men det vet du ikke før etterpå når det er for sent.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Sant nok, men for øyeblikket føler jeg meg sikker nok på akkurat den saken. Det skal mer til enn et bra utseende og overfladisk flørting for sette følelsene mine i sving. Som tidligere nevnt kommer vi fra to helt forskjellige verdner, men det at vi ikke kan snakke sammen om ting som betyr noe vil ikke si at vi ikke kan ha bra sex, uten forpliktelsere eller følelser.

Skrevet
Sant nok, men for øyeblikket føler jeg meg sikker nok på akkurat den saken. Det skal mer til enn et bra utseende og overfladisk flørting for sette følelsene mine i sving. Som tidligere nevnt kommer vi fra to helt forskjellige verdner, men det at vi ikke kan snakke sammen om ting som betyr noe vil ikke si at vi ikke kan ha bra sex, uten forpliktelsere eller følelser.

Ja, folk er forskjellige. Jeg gidder i hvert fall ikke kaste bort tiden på sex med noen uten følelser.

Skrevet
Ok, så det er en fyr på skolen som jeg har et par fag sammen med. Vi kommer rimelig godt overrens, ler veldig mye, men er egentlig helt forskjellige. Han er den typen gutt jeg såvidt har våget å fantasere om, langt over min egen liga og proppfull av selvtillit som stammer fra et liv som populær og godt likt. Jeg har aldri vært den råheite jenta og har voksrt opp med mobbing og en følelse av aldri være bra nok og aldri føle at jeg passer inn.

Så for å ikke babble for mye, flørtingen mellom oss har pluttselig tatt av og han har sendt mld foreslått en "filmkveld" som vi tidligere på dagen snakket om at betydde sex.

Jeg er et par timer unna ham så det blir ikke noe av og det er både bra og dårlig. Jeg har sinnsykt lyst, men samtidig skremmer hele greia meg. Litt flaut å innrømme, men jeg er rett og slett kjempe nervøs. Jeg har aldri vært flink på slike ting, jeg har hatt fuckfriends før, men han gir meg prestasjonsangst, eller noe. Det er kanskje helt latterlig. Men jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, hvis det blir noe av noen filmkveld. Det er ikke det at jeg er forelsket-nervøs, jeg vil ikke noe annet enn sex.

Æsj jeg føler meg skikkelig dum og overtenker, men for å være helt ærlig er det en god stund siden jeg har hatt meg, og jeg vil nødig rote til dette på grunn av nerver:p

You worry to much! Relax!

Skrevet (endret)

Kjør på! :briller:

No Fear

Endret av LineGourmet
Skrevet

Jeg har hatt mange elskere, har høy selvtillit, er flink i sosiale situasjoner og har aldri prestasjonsangst eller føler noen er ute av min liga.

Likevel blir jeg nervøs hver gang det er "filmkveld" på gang!

Det er helt normalt å få litt nerver. Min erfaring er at de er verst når man får et tilbud på sms e.l. om å gjøre det lengre frem i tid. Selv når jeg flørter med en superhot fyr som jeg har planlagt å ha sex med, så får jeg såpass angst når man er på det punktet hvor man basically avtaler tid og sted at jeg nesten har lyst til å trekke meg fordi jeg blir stressa. Nesten så jeg må tvinge meg litt til å svare ja! Så følger en tid med litt sommerfugler i magen før den store dagen, og da får jeg nerver igjen rett før det skjer. Men de forsvinner etter en liten stund sammen. Spesielt når du blir kåt, da tenker man jo ikke på stort annet enn sex =)

Så rådet mitt er å hoppe i det, du kommer nok til å angre mer om du IKKE gjør det. Og det er helt vanlig å bli nervøs, jeg har hatt samme pulevenn i en måned nå og jeg skjelver fremdeles litt på hendene når jeg banker på døra hans. Men det er jo egentlig bare fordi det er spennende, og litt spenning i hverdagen må man jo ha :) Kjedelig hvis man unngår å utfordre seg selv for å holde alt på det jevne og trygge. Go get him tiger!!

Skrevet

Jeg hadde aldri turt. Det virker som du føler deg underlegen denne fyren. I et slikt tilfelle ville jeg følt meg veldig sårbar og absolutt ikke følt for å kaste klærne. Men man er forskjellig...

Skrevet

Hvorfor ikke snu på det og vri det til en egoboost? Han vil jo ha deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...