Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal pakke baggen nå tenkte jeg, til sjukehuset 18 dager igjen til termin. Hva bør jeg pakke med meg? Noen gode tips??? Skal føde på Ullevål, så det kan godt hende vi havner på hotellet.

Setter pris på svar...

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg lette og ledige klær til deg selv.Ikke sats på de trange buksene du gjerne vil bruke icon_smile.gifSkjorter som kan kneppes,du skal amme og da er det greit å slippe å dra av masse klær hever gang icon_smile.gifNoen liker å gå hele tiden på barsel i morgenkåpe og natt trøye-kommer jo ann på formen din-jeg føler meg iallefall bedre i mine egne klær...

Toalettsaker,sokker(ikke like reint på gulvet til enhver tid,helgene spessielt),tøfler eller lette sko,lesestoff(kan bli tid til det faktisk),bind har de på barsel,om enn noe store!

Til baby trenger du kun det du skal reise hjem med.Ellers så har de alt av klær og bleier og tepper.Sutt,om det er noe du tror du får bruk for,så slipper du å sende en allerede stressa pappa på apotek for å finne "akkurat DEN "du vil ha til babyen icon_smile.gifUtvalget er stooort!!

Det er dette jeg kommer på i farta,til tiden du skal komme hjem,så kan det være greit å ordne med bleier og badeartikler og annet du tror du trenger,så slipper du (igjen)å sende pappa avgårde,eller å måtte stoppe på hjemveien fordi du fant ut at akkutat DET trenger jeg icon_smile.gif

Lykke til,Klem fra Freetime icon_smile.gif

Skrevet

Det kan også være lurt å ta med seg noe lesestoff...dagene kan være ganske lange på barselavdelingen, iallefall hvis du føler deg i fin form.

I tillegg til det Freetime nevnte, ville jeg hatt med meg en eller annen type "badesko". Jeg likte ikke tanken på å stå barbent i dusjen, med tanke på smitte.

Lykke til med den store begivenheten! icon_smile.gif12

Skrevet

En god amme BH, og ammeinnlegg. Det glemte jeg helt sist gang.

icon_smile.gif

Skrevet

En Stooor amme BH icon_smile.gif Kan trenges siden størrelsen på brystene øker veldig!!

Jeg brukte de hvite klutene de har på barsel,og la de over-inni BHen...Greit om man begynner å lekke mye,da holder ikke ammeinnlegg mange minuttene icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Gløym ikkje FOTOAPPARAT og ekstra film!

icon_smile.gif

Helsing meg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis fødselen forløper normalt havner du på barselshotellet på Ullevål. Da må du også bruke egne klær til babyen. Jeg var ikke klar over dette da jeg fødte der sist, men det ordnet seg likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...