Gå til innhold

Menn: kan dere evaluere?

Gjest Wilma, 35

Anbefalte innlegg

Gjest Wilma, 35

Mann 40, sporty og kjekk, bevisst, skilt tobarnsfar, har barna i helger og ferier. Har et åpent og ryddig forhold til sin eks. Han har god jobb og stort hus.

Vi traff hverandre ute på bar i sommer, og fikk en god tone. Danset og drakk litt. Vi holdt litt kontakten, da vi bor i hver vår by, en liten flytur unna hverandre.

Vi møttes igjen i hans by, var ute og det var jeg som initierte at jeg ønsket å bli med ham hjem den natten - framfor å gå rett hjem til meg selv. Han sa (selvsagt) ikke nei...det ble et glass vin og ganske bra "samvær" den natten. Neste dag måtte jeg ta flyet hjem. Siden det har vi holdt sporadisk kontakt. Han har hatt et kort forhold, og jeg har mitt knippe "beilere" her jeg bor.

Forholdet hans tok slutt, og etter nyttår da vi hadde kontakt catchet vi litt opp og han syntes vi burde treffes igjen neste gang jeg skulle til hans by. Det vil jeg gjerne..

Spørsmålet er:

Har jeg ødelagt egne muligheter med denne mannen til at det kan bli seriøst (forhold) - fordi vi har hatt sex uten å egentlig kjenne hverandre så godt (på vårt 2.dre møte)?

Han holder kanskje bare mulighetene sine åpne, og ser ikke for seg meg som en aktuell kjæreste, men bare sjansen for litt sex (siden det var det vi hadde sist)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom det ikke ble noe mer forrige gang, ville ikke jeg gitt han en ny sjanse... Du skal ikke tenke at du har gjort noe galt med å gå til sengs med han den gangen. Men at han valgte seg en annen dame etter det, viser at han ikke har så stor interesse for deg, tenker jeg. Derfor ville jeg holdt meg unna han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier ingen ting om hvem du er. Det er relevant for at noen skal kunne gi deg seriøse tilbakemeldinger ;)

Hvorfor...logget ut for å være anonym. Men kanskej jeg bare får høre på rådet om at han sikkert ikke er interessert i noe seriøst, i og med at han hadde et 4 måneders forhold til en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor...logget ut for å være anonym. Men kanskej jeg bare får høre på rådet om at han sikkert ikke er interessert i noe seriøst, i og med at han hadde et 4 måneders forhold til en annen.

Brukernavnet ditt har ingenting med saken og gjøre

Det jeg lurte på er om du lever en liknende livsstil som hans og om du tror at det kan være noe mer. Om du er en person han vil trives med å ha i livet sitt over lengre tid

Du skriver at han er sporty og kjekk og bruker helgene med barna sine, hvordan bruker du helgene dine? Det er jo relevant for om du og ham muligens kan passe sammen, å gi en god tolkning basert på det du skriver alene tror jeg ikke er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Orakelmannen
Mann 40, sporty og kjekk, bevisst, skilt tobarnsfar, har barna i helger og ferier. Har et åpent og ryddig forhold til sin eks. Han har god jobb og stort hus.

Vi traff hverandre ute på bar i sommer, og fikk en god tone. Danset og drakk litt. Vi holdt litt kontakten, da vi bor i hver vår by, en liten flytur unna hverandre.

Vi møttes igjen i hans by, var ute og det var jeg som initierte at jeg ønsket å bli med ham hjem den natten - framfor å gå rett hjem til meg selv. Han sa (selvsagt) ikke nei...det ble et glass vin og ganske bra "samvær" den natten. Neste dag måtte jeg ta flyet hjem. Siden det har vi holdt sporadisk kontakt. Han har hatt et kort forhold, og jeg har mitt knippe "beilere" her jeg bor.

Forholdet hans tok slutt, og etter nyttår da vi hadde kontakt catchet vi litt opp og han syntes vi burde treffes igjen neste gang jeg skulle til hans by. Det vil jeg gjerne..

Spørsmålet er:

Har jeg ødelagt egne muligheter med denne mannen til at det kan bli seriøst (forhold) - fordi vi har hatt sex uten å egentlig kjenne hverandre så godt (på vårt 2.dre møte)?

Han holder kanskje bare mulighetene sine åpne, og ser ikke for seg meg som en aktuell kjæreste, men bare sjansen for litt sex (siden det var det vi hadde sist)?

Om han mannen var meg, så hadde du ikke ødelagt noe som helst ved å ha sex med meg. Om jeg var fornøyd vel og merke. Men menn er forskjellige. Må nok vite mer om denne mannens personlighet for å kunne estimere sjanser. Du får bare skru igjen sexkranen og benytte de neste dater til å bli virkelig kjent med denne mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er:

En liten flytur unna hverandre høres ut som en jævla dårlig løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilma, 35
Det jeg lurte på er om du lever en liknende livsstil som hans og om du tror at det kan være noe mer. Om du er en person han vil trives med å ha i livet sitt over lengre tid

Du skriver at han er sporty og kjekk og bruker helgene med barna sine, hvordan bruker du helgene dine? Det er jo relevant for om du og ham muligens kan passe sammen, å gi en god tolkning basert på det du skriver alene tror jeg ikke er mulig.

Jeg har ikke barn selv, og lever vel ikke så ulikt han (kjenner han jo ikke så veldig, men har et inntrykk). Står på alpin/er på hyttetur et par ganger i løpet av vinteren, om sommeren er det litt båt/sjøliv/turer/reise - er både rolig og aktiv i perioder. Vet han er litt sportsinteressert på fritiden, mens jeg er mer kulturinteressert. Begge trener og tar var på kroppen sin, men han i ennå større grad.

Når jeg ser på eks'n hans, og hun han hadde et kortvarig forhold med etter vårt første møte, ser de ut som en annen type jente enn meg. De virker litt frekke og styrende, mens jeg er mer småsjenert. Utseendemessig føler jeg meg på ingen måte "truet" av eks'n hans - men vi er forskjelllige som typer.

Han har barna sine annenhver helg og planlegger nok mye av livet sitt etter dem. Tipper han er ansvarlig.

Kanskje alt ble ødelagt ved at vi bor i hver vår by og at vårt andre møte endte i sex.

Det hadde vært greit å bli mer kjent, men er det kortet spilt ut på grunn av sex før "bli kjent"? Jeg søker jobber i byen han bor og regner med å flytte dit innen et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært greit å bli mer kjent, men er det kortet spilt ut på grunn av sex før "bli kjent"? Jeg søker jobber i byen han bor og regner med å flytte dit innen et år.

Det kan ingen vite. Og det er bare en måte å finne det ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilma, 35
Du sier ingen ting om hvem du er. Det er relevant for at noen skal kunne gi deg seriøse tilbakemeldinger ;)

Er grei, snill, hyggelig, gutta sier jeg er pen og flott, litt småsjenert av og til, har en flott jobb i privat sektor, og dessverre ingen barn. Dater menn kontinuerlig, men har en pause fra det nå. Aner ikke hva jeg utstråler. Håper jeg er kjærestemateriale. Vet at et par menn fra jobb er interessert (men de er dessverre ikke min type).

Spørsmål:

Skal jeg la være å svare på hans forespørsel, eller skal jeg møte ham for bevisst å ikke ha sex? Skal jeg glemme hele greia fordi han ikke anstrenger seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilma, 35
Det kan ingen vite. Og det er bare en måte å finne det ut på.

Ja, ved å treffe ham og sørge for at det ikke blir noe sex?

Og hvis han så ikke tar kontakt, så var det bare det han var ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg la være å svare på hans forespørsel, eller skal jeg møte ham for bevisst å ikke ha sex? Skal jeg glemme hele greia fordi han ikke anstrenger seg?

Sex tidlig i forholdet er ikke nødvendigvis diskvalifiserende for at skal bli noe videre, og om du nå går inn i deres neste møte med "Jeg skal ikke ha sex" i bakhodet blir mest sannsynlig alt bare feil. Er ikke noen ekspert, men beste rådet jeg kan komme med er at du bør gå inn i neste møte med ett fokus på å gjøre noe annet sammen en sex.

For eksempel en tur for to til ett skisenter eller liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ved å treffe ham og sørge for at det ikke blir noe sex?

Og hvis han så ikke tar kontakt, så var det bare det han var ute etter?

Kan du ikke bare kontakte ham før du skal en tur til byen han bor? Forutsatt at det ikke blir flere år til selvfølgelig.

Hvis han ønsker at dere skal treffes der så gjør dere det. Og da lønner det seg sikkert å ikke ha noe sex-treff for å si det sånn. Og du vil jo merke om det er det han vil ha. I så fall kan du jo passe på å spørre om hva han egentlig er ute etter.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilma, 35
Hvis han ønsker at dere skal treffes der så gjør dere det. Og da lønner det seg sikkert å ikke ha noe sex-treff for å si det sånn. Og du vil jo merke om det er det han vil ha. I så fall kan du jo passe på å spørre om hva han egentlig er ute etter.

Det er nok noen måneder til, men han var klar for å treffes da, og det skal vi. Tipper vi vil ha et veldig hyggelig treff, og at det fort kan lede til sex igjen. Men jeg bør altså ikke la det føre til sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilma, 35
Sex tidlig i forholdet er ikke nødvendigvis diskvalifiserende for at skal bli noe videre, og om du nå går inn i deres neste møte med "Jeg skal ikke ha sex" i bakhodet blir mest sannsynlig alt bare feil. Er ikke noen ekspert, men beste rådet jeg kan komme med er at du bør gå inn i neste møte med ett fokus på å gjøre noe annet sammen en sex.

For eksempel en tur for to til ett skisenter eller liknende?

Ja, det blir nok feil å tenke hele tiden ("nå må vi ikke ha sex, nå må vi ikke ha sex"). For min del er det helt greit om vi har det. Men kanskje en mann og ansvarlig småbarnsfar og helgepappa ville synes det er "feil" for et forhold?

Vi skal treffes utover våren igjen, men takk for tipset: jeg kan foreslå at han og jeg gjør noe sammen, istedenfor bare en drink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann

Herregud for en drømmemann! Ikke slipp fra deg denne storfisk.. *host* skjønne mannen slippe unna!

Skikkelig dedikerte følelser for hverandre umiddelbart mao.

Ja herregud heller. men slik jobb og hus, ville jo vert steike gal om du ikke ville.

Spørsmålet er:

Nei, det er ikke der skoen trykker.

Du har jo ikke vert spesielt dedikert til han heller så dere ligger godt an begge to. Til hva nå dere enn ligger an til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres temmelig involvert ut når du søker jobber i hans by og regner med å flytte innen ett år, til tross for at du ikke har noe på gang med denne fyren. Synes hele greia høres ganske komplisert ut. Hadde fyren vært gal etter deg, hadde det vært noe annet. Det å være kostbar, er faktisk ikke så dumt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilma, 35
Du høres temmelig involvert ut når du søker jobber i hans by og regner med å flytte innen ett år, til tross for at du ikke har noe på gang med denne fyren. Synes hele greia høres ganske komplisert ut. Hadde fyren vært gal etter deg, hadde det vært noe annet. Det å være kostbar, er faktisk ikke så dumt råd.

Hans by er egentlig "min" by ;-) Skal flytte dit uavhengig av han, har hus i den byen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilma, 35
Det å være kostbar, er faktisk ikke så dumt råd.

Det var det...er det for sent å være kostbar da, når vi allerede ved andre møte hadde sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...