Solstorm Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Hei. Jeg har hår med litt krøller/fall som jeg har lyst til å fremheve. Har noen et tips på et stylingprodukt som jeg kan kjøpe? Jeg ønsker helt tips om produkter som ikke er testet på dyr.
gohege Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 jeg har selv fall i håret og bruker billigproduktet Define light texture paste:D
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 jeg har selv fall i håret og bruker billigproduktet Define light texture paste:D Kjære deg.. Define tester på dyr!
Solstorm Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2010 (endret) Håper det er noen som har et godt tips til meg for her sitter jeg med brusete hår! (Wella, Fudge, KMS, Paul Mitchell er blant annet merker som ikke tester på dyr) Endret 18. januar 2010 av Solstorm
~Maja~ Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har bittebittebittelitt fall i håret (nesten så det er umulig å få det frem ). Men med saltvannsspray (og veldig mye ''puffing'') klarer jeg å få det frem. Da blir jo håret ''beachy'' på en måte. Jeg kjøpte meg nettopp Fudge sin saltvannsspray, men liker også godt KMS sin.
Solstorm Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2010 Saltvannsspray er notert. Jeg trenger noe som holder krøllene/bølgene sammen så jeg ikke får så brusete hår, tror jeg begynner med å prøve saltvannsspray.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Catwalk fra Tigi har en super paste som er kjempefin på krøllete hår, får det til å samle seg og ikke bruse. Men om den er testet på dyr aner jeg ikke, det får du sjekke ut selv.
Gjest Vampen Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Catwalk fra Tigi har en super paste som er kjempefin på krøllete hår, får det til å samle seg og ikke bruse. Men om den er testet på dyr aner jeg ikke, det får du sjekke ut selv. Tigi tester på dyr.
Oz- Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 (endret) Wella SP Hypercurl er helt super for å få frem fall/krøller, og hindre brusete hår. Ett er du har vasket håret, "klem" det med håndkle og ha i hypercurl. Deretter føner du helst med diffuser, men det går også fint om du "klemmer" på det med vanlig hårføner. Når du er ferdig kan du ha i litt mer hypercurl (den verken tynger håret eller blir stiv) og spraye over med litt hårspray. Edit: Glemte å si, den er å finne på de fleste frisørsalonger og koster rundt 250 kr, men den er veldig drøy! Har min i mange måneder av gangen, opp mot 6 mnd. Endret 18. januar 2010 av Oz-
Solstorm Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2010 Hmmm. lurer på om SP Hypercurl er bedre for meg enn saltvannsspray tro? Jeg får nokså "fluffy hår" hvis jeg ikke retter det, kanskje ikke saltvannsspray er det beste da? Takk for tips iallefall.
~Maja~ Skrevet 19. januar 2010 #11 Skrevet 19. januar 2010 Hmmm. lurer på om SP Hypercurl er bedre for meg enn saltvannsspray tro? Jeg får nokså "fluffy hår" hvis jeg ikke retter det, kanskje ikke saltvannsspray er det beste da? Takk for tips iallefall. Nei, da tror jeg ikke saltvannsspray er tingen for deg. Jeg bruker sprayen til å få frem fallet mitt, altså ved å puffe og fluffe håret mitt. Det er jo det helt omvendte av hva du leter etter. Da ville jeg brukt et produkt som er rettet mot folk med krøller/brusete hår, uten at jeg kan si noe om spesifike produkter.
Solstorm Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2010 Nei, da tror jeg ikke saltvannsspray er tingen for deg. Jeg bruker sprayen til å få frem fallet mitt, altså ved å puffe og fluffe håret mitt. Det er jo det helt omvendte av hva du leter etter. Da ville jeg brukt et produkt som er rettet mot folk med krøller/brusete hår, uten at jeg kan si noe om spesifike produkter. Tror jeg skal prøve begge deler, saltvannssprayen gir sikker litt hold og det er det jeg tror jeg trenger!
~white lady~ Skrevet 19. januar 2010 #13 Skrevet 19. januar 2010 Vet ihvertfall hva du ikke bør kjøpe, og det er John Friedas serie Frizz Ease Curl Around. Elendig!
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #14 Skrevet 20. januar 2010 Tigi tester på dyr. Nei http://streetteam.peta2.com/public/folder_...;postid=2124003 http://veganmari.wordpress.com/2009/01/13/...on-animals-yay/
Solstorm Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 25. januar 2010 Vet ihvertfall hva du ikke bør kjøpe, og det er John Friedas serie Frizz Ease Curl Around. Elendig! Notert! Nei http://streetteam.peta2.com/public/folder_...;postid=2124003 http://veganmari.wordpress.com/2009/01/13/...on-animals-yay/ Det er vanskelig å vite sikkert hvem som ikke tester på dyr. I kommentarene leser jeg at Tigi kun garanterer at det ferdige produktet ikke er testet på dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå