Snop Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Jeg får attføringspenger nå og ser etter deltidsjobb. Når jeg får jobb og tjener penger, får jeg da de i tillegg til attføringspengene eller trekkes det fra?
Norbertine Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Du må melde fra hvor mange timer du har jobbet, de timene får du ikke attføringspenger for (så det trekkes altså ikke fra like mye som du tjener, det vil alltid lønne seg å jobbe).
Snop Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2010 Du må melde fra hvor mange timer du har jobbet, de timene får du ikke attføringspenger for (så det trekkes altså ikke fra like mye som du tjener, det vil alltid lønne seg å jobbe). Det skjønte jeg ikke helt Jeg har minsteytelsen som er ca 550kr per dag. Hvis jeg jobber feks 5 timer en dag og tjener 150kr i timen på den jobben, hvor mange penger trekker nav fra for den dagen?
Norbertine Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Så vidt jeg husker regnes det attføringspenger på vanlig fulltid, dvs 7,5 timer per dag, altså får du ca 550/7,5 = 73 kroner per time. Hvis du jobber i 5 timer trekker de da 73 * 5 = 365 kroner.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Dessuten må du huske på at du får feriepenger av vanlig lønn.
Snop Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2010 Dessuten må du huske på at du får feriepenger av vanlig lønn. hmm?
Snop Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2010 Oi, leste om det nå ja. Det virker jo temmelig sært. Ikke får man feriepenger og ikke får man betalt om man tar ferie? Med andre ord kan man bare drømme om å ha råd til å ha ferie når man har nedsatt helse. For i bakvendtland, der kan alt gå an...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå