Gjest gobi Skrevet 31. august 2003 #1 Del Skrevet 31. august 2003 Thrilleren fortsetter- nå har jeg og han jeg synes er søtest gått til sengs for andre gang-og det er andre gang vi treffes. To av to treff for å si det slik. MEN han var merkelig tilbakeholden, ville gjerne koses med-men det var dårlig med kosinga tilbake. Pussig greie, og jeg føler meg litt snytt eller ihvertfall noe som ligner på snytt. Og undrende til det hele. Det er muligens ei dame som spøker et sted i kulissene... Finnes det noen teorier og forklaringer på sånn manneadferd der ute ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 Når du er så intim med en fyr må du vel kunne spørre vel??? F.eks: "Døh, hvorfor kan ikke du ta deg litt av meg og da? Dette er vel ikke noe one-woman show?!" Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 2. september 2003 #3 Del Skrevet 2. september 2003 Mannfolk er egoister,og får heller enn å måtte gi.det er typisk at du må kose og pjuske,så spør du di,da er der huff,nei jeg blir bare så sliten i fingrene( massasje,hodebunnspjusking osv) de bare gidder ikke rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 8. september 2003 #4 Del Skrevet 8. september 2003 "Mannfolk er egoister,og får heller enn å måtte gi." aner jeg en urettmessig generalisering her? Jeg er så forbanna lei kvinnfolk som av en eller annen grunn bare går etter menn som er idioter og så klager dem over at de aldri finner seg en snill gutt.. Man må gjerne kalle det uflaks i valg av partner men det blir litt feil.. De fleste jenter liker ikke snille gutter.. De vil gjerne ha dem som venner men ikke noe mer. jeg er sikker på at mange av dere (de det gjelder) innerst inne må ha visst at fyren var en dust før dere ble sammen men alikevel fant det spennende eller noe.. Uansett så ikke legg skylda på resten av oss menn hvis dere selv oppsøker feil folk! (sier ikke at dette gjelder alle) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 8. september 2003 #5 Del Skrevet 8. september 2003 Gutt 19: det at damer faller for drittsekker tror jeg er noe vi vokser av oss. Etter bitre erfaringer, gjerne. Tror det er litt paa samme maate andre vei ogsaa. Gutta faller gjerne for drittsekkjenter de foerste aarene, for saa aa bli menn og finne seg snille kvinner etterhvert. Til foerste innskriver: Tror du like godt kan gi deg ut paa let etter en som vil kose med deg ogsaa, jeg. Eller saa faar du begynne aa instruere din two night stand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. september 2003 #6 Del Skrevet 9. september 2003 Til forfatter av hovedinnlegget! Hvis d blir en neste gang for du bare si: Enten får du kose litt med meg eller så blir d ingenting på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gobi Skrevet 9. september 2003 #7 Del Skrevet 9. september 2003 Takk for kreative svar- den siste skal jeg bruke hvis det byr seg en sjanse, legge meg godt tilrette og si det med sånne svære bokstaver...... Men altså-det kan jo være noe med mine forventninger som skremte vettet av fyren eller at han var sliten og bare ville holde rundt, egentlig eller noe. Det har iden siste tida vokst fram en mistanke i meg om at det finnes endel myter om menn og deres seksualitet, og at de vil føle, være passive og masse sånne kvinnegreier. Kanskje vi rett og slett holder på å møtes på midten- kvinner blir mer aktive og menn vil kule'n litt mer. Eller så er det så enkelt som at han var trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 9. september 2003 #8 Del Skrevet 9. september 2003 Eeh ja... kanskje trøtt. Eller mest sannsynlig ikke. Tenk deg: Andre gang han ser deg. Andre gang han går til sengs med deg. He should be all over you, girl!!! Ikke ligge å bare ta imot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå