Gjest Gjest_henny_* Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Hei! Tenkte å kure håret mitt en del i dag, skal prøve med olivenolje og egg, men lurer på hvilken av de to som er lur å bruke først? Olivenoljen gjør vel håret litt fett og ugjennomtrengelig, slik at egget som skal gi volum (?) ikke virker etterpå? Men omvendt vil vel ikke egget har noen effekt dersom olivenoljen ødelegger volumet etterpå? Og skal man kun bruke eggehvite/eggegule eller hele egget? kanskje litt dumt spørsmål, haha, men takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Bruk hele egget, hell olivenolje i (i en svært tynn stråle) og pisk godt...
gohege Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 ja, men hvorfor satser du heller ikke på hårkur som er kjøpt i en butikk??
Pjukset Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 ja, men hvorfor satser du heller ikke på hårkur som er kjøpt i en butikk?? Fordi de er fulle av kjemikaler som ikke er bra. Det er ihvertfall grunn til at jeg ikke bruker slike produkter. TS, jeg bruker ren jojoba-olje, og er svært fornøyd. Tar noen dråper i håndflaten og drar gjennom håret før jeg legger meg, og lar det være i hele natten. Jojoba-oljen er også super til tørr hud/eksem. Du får kjøpt den på helsekosten til underkant av 200 kr, og den varer og varer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå