Gå til innhold

han liker meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jippi! han liker meg og er ikke ute etter bare en ting..vil bare ta det sakte...tenk at sånne gutter finnes!! og jeg fant han og jeg liker han kjempegodt!!

er ikke meninga å gni det inn...ville bare si at DE ER DER UTE:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jippi! han liker meg og er ikke ute etter bare en ting..vil bare ta det sakte...tenk at sånne gutter finnes!! og jeg fant han og jeg liker han kjempegodt!!

Dette var oppmuntrende lesning. Både at de finnes, og at en av dem fant en jente som ikke går inn på kg og skriver "hjelp, han ville ikke ha avansert sex på første daten, hva er galt?!?"

Gratulerer begge to ;)

Skrevet
Dette var oppmuntrende lesning. Både at de finnes, og at en av dem fant en jente som ikke går inn på kg og skriver "hjelp, han ville ikke ha avansert sex på første daten, hva er galt?!?"

Gratulerer begge to ;)

takk!!:D..jeg er i ekstase..han er gentleman i tillegg;)

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Når menn vil ta det sakte, vil det som oftes si at de ikke er interessert i noe seriøst forhold. Dersom du er ute etter en som vil gifte seg med deg, ville jeg stilt meg tvilsom til denne mannen.

Skrevet
Når menn vil ta det sakte, vil det som oftes si at de ikke er interessert i noe seriøst forhold. Dersom du er ute etter en som vil gifte seg med deg, ville jeg stilt meg tvilsom til denne mannen.

Herregud så negativ haha..

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Sorry, du aner ikke hva du snakker om. Det at en mann hele tiden skal flashe sin interesse overfor dama, være pågående etc. er kun en karikert ukebladversjon av menn som ikke har rot i virkeligheten.

Skrevet

Det er noe i det.

Altfor sakte tempo, eller liten interesse, er absolutt ikke bra.

Skrevet
Sorry, du aner ikke hva du snakker om. Det at en mann hele tiden skal flashe sin interesse overfor dama, være pågående etc. er kun en karikert ukebladversjon av menn som ikke har rot i virkeligheten.

Alle menn som har likt meg og som har vært seriøse har vært mer enn pågående og aldri latt meg tvile ett sekund.

Skrevet

Der må jeg si meg enig.

Ta det sagte betyr: Lure dama mest mulig, slik at jeg får mest mulig sex.

Skrevet

At han vil ta det sakte kan bety at han ikke er interessert nok ennå ja.

På en annen side så er det et bra tegn, jeg stoler ikke på de som kjører 100 km/t med en gang. Det blir fort crash and burn.

Jeg tar ting sakte selv med min nye flamme nå, selv om jeg er stupforelsket og sikker på at dette blir noe usedvanlig bra :rødme:

Gjest Orakelmannen
Skrevet

Sakte kan være et tegn på at han vil ta seg tid til å bli kjent med deg ja. Det kan være en veldig bra ting, bare det ikke blir helt "temperaturløst". Lykke til! :)

Skrevet

TS her...

vi har ikke hatt sex..

forandrer detta synet til noen??

Skrevet
TS her...

vi har ikke hatt sex..

Smart å vente til det føles naturlig som det også har vært sagt i en annen tråd her.

Skrevet
TS her...

vi har ikke hatt sex..

Trodde liksom det var dette du mente om at han ville ta det sakte jeg, da.

Gjest negasjon
Skrevet

Feil.

Dette høres bra ut ts. :)

Til andre som ikke er enige...om en kvinne vil ta det sakte?

Skrevet
Feil.

Dette høres bra ut ts. :)

Til andre som ikke er enige...om en kvinne vil ta det sakte?

Da er det en unnskylding for at jeg ikke er så veldig interessert, men vil ha noe å bruke tiden på frem til den rette dukker opp.

Skrevet

Jeg tenker at det kommer an på fyren. Blir umulig å si at han ikke er seriøs fordi han vil ta ting sakte. Noen mennesker kaster seg inn i forhold med alt de har, og satser alt på at det skal vare fra dag én. Andre trenger lenger tid på å fordøye inntrykk, og å tenke over om man passer sammen. Det ene er vel ikke mer korrekt enn det andre.

Selv tilhører jeg nok kategori én. Å ta ting sakte over flere måneder ville jeg følt ble unaturlig, og tydet på at han ikke ville tatt skrittet fullt ut. Jeg er impulsiv av natur, og trenger noen som tør å satse litt.

Jeg tenker at det viktigste er at du føler deg komfortabel med situasjonen. Så lenge du føler deg godt behandlet, og at han er seriøs, er det det viktigste. Magefølelse er en god ting i sånne situasjoner.

Skrevet

Når jeg vil ta det sakte er jeg ikke så interessert at jeg er redd for å miste vedkommende.

Derimot, det kan utvikle seg.

Skrevet

vil han ta d sakte m d å bli sammen liksom ? eller er d sex han mener ?

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

hvor lang tid skal dere bruke da? da går jeg ut fra at det ihvertfall er heftig klining...Det er åpenbart at vi er forskjellige.

For meg ville sex første kvelden vært helt nødvendig og ett bevis på at hun ville gjort alt for meg i forholdet...Det må da være vanskelig for mannen under en slik periode å ikke gjøre dette :sengekos: en dag i forkant eller etter stevnemøte?

det kommer riktignok helt an på hvor mye sex man har hatt før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...