Gjest Haster Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Hei Jeg holder til i Bergen og lurer på om noen kan hjelpe meg? Jeg har en del strekkmerker på kroppen som jeg ønsker å skjule. Jeg vet det ikke hjelper, men jeg skal delta på et show så trenger derfor hjelp. Jeg vet det må finnes noe teatersminke som kan skjule enkelte arr og flekker på kroppen. Men hvor kan jeg få kjøpt det? Jeg har noen rødlige merker som jeg vil bare skal bli litt mindre synlige for noen timer Orker ikke ta en laserbehandling bare for en kveld! Og normalt har jeg ikke noe problem med dette.. men bare denne kvelden siden jeg skal ha på meg litt spesielle klær hehe. Jeg er ute etter noe vannfast og noe som holder ett par timer. Siden jeg holder til i Bergen ville det vært bra om noen kunne visst om noen butikk her nede Tusen takk for all hjelp
Eplefe Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Teateret har egen sminke de bruker til slikt.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Ben Nye har en god del sminke bl.a. til det formålet du nevner, men jeg vet desverre ikke om de fører det i Bergen. Du kan ikke rett og slett maile et teater der i byen og høre hvor de får tak i sminken sin?
Tequila!! Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Kan dette brukes til å dekke over tatoveringer også?
Eplefe Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Kan dette brukes til å dekke over tatoveringer også?Kat von D har foundation laget for å dekke over tatoveringer i sin sminkelinje!
Tequila!! Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Kat von D har foundation laget for å dekke over tatoveringer i sin sminkelinje! Thanx
Solstorm Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 (endret) Air Stocking kan kanskje også brukes. Jeg synes den sitter god og dekker godt ulike merker på huden.(har ikke tatoveringer) Kan kjøpes på parfymerier som Parfymelle. Endret 16. januar 2010 av Solstorm
gohege Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 ja hadde det samme problemet, men Air Stocking hjalp veldig
mari4ever Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Air stocking. akkurat som en strømpebukse på boks super til dette forbruket:) fås kjøpt på Vita eller parfymelle teatert vedder jeg uansett på har slik sminke. scene sminke pleier være veldig bra og dekkende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå