Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #1 Del Skrevet 16. januar 2010 Er det håp for kvinner i 30-40's? Hvor skal de finne menn? Får de aldri barn når de ikke har funnet en mann å få det med innen 40? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 16. januar 2010 #2 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Er det håp for kvinner i 30-40's? Hvor skal de finne menn? Får de aldri barn når de ikke har funnet en mann å få det med innen 40? Joda. Det hender ofte de får barn, men noen ganger må de kanskje benytte seg av sine egenskaper og se seg om etter yngre menn siden menn på egen alder enten er opptatte, eller i en depresjon der de går etter yngre damer, eller er sære i seg selv. Den siste jeg var sammen med, var yngre enn meg. Ellers har alderen på menn variert mye. Noen yngre og andre eldre. Hvis du skal starte en tråd om å få barn etter fylte 30-40, går du og starter den på gravidites-forumet. Der får du ærlige meninger. Endret 16. januar 2010 av negasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #3 Del Skrevet 16. januar 2010 Joda. Det hender ofte de får barn, men noen ganger må de kanskje benytte seg av sine egenskaper og se seg om etter yngre menn siden menn på egen alder enten er opptatte, eller i en depresjon der de går etter yngre damer, eller er sære i seg selv. Den siste jeg var sammen med, var yngre enn meg. Ellers har alderen på menn variert mye. Noen yngre og andre eldre. Hvis du skal starte en tråd om å få barn etter fylte 30-40, går du og starter den på gravidites-forumet. Der får du ærlige meninger. Nei, tråden skal ikke handle om det er forsvarlig eller fornuftig å få barn, eller hvor sannsynlig det er. Handler bare om: hvor er mennene til single kvinner i 30-40's? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 16. januar 2010 #4 Del Skrevet 16. januar 2010 Nei, tråden skal ikke handle om det er forsvarlig eller fornuftig å få barn, eller hvor sannsynlig det er. Handler bare om: hvor er mennene til single kvinner i 30-40's? De er vel på kg da tipper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #5 Del Skrevet 16. januar 2010 De er vel på kg da tipper jeg? Er ikke alle de for unge eller gift, som ellers i samfunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest K Skrevet 16. januar 2010 #6 Del Skrevet 16. januar 2010 Dette lurer jeg på også. Hvor er de ledige, flotte mennene i denne aldersgruppen? Jeg synes de er vanskelige å finne:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 35 år Skrevet 16. januar 2010 #7 Del Skrevet 16. januar 2010 Dette lurer jeg på også. Hvor er de ledige, flotte mennene i denne aldersgruppen? Jeg synes de er vanskelige å finne:( "På nettet" får jeg bare beskjed om. Prøvde meg derfor der en periode, men det var ikke noe for meg altså. Synes det var mange som løy - både om personlighet og utseende. Liker mye bedre å møte folk ansikt til ansikt. Men hvor er de??? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #8 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, jeg ser ikke så mange kjekke menn på gata i den alderen. Ofte ser jeg 25 år gamle kjekke gutter, og tenker "Oi, han var kjekk, men skulle vært 10 år eldre!" Kom ut, dere kjekke menn i 30- og 40-årene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. januar 2010 #9 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, jeg ser ikke så mange kjekke menn på gata i den alderen. Ofte ser jeg 25 år gamle kjekke gutter, og tenker "Oi, han var kjekk, men skulle vært 10 år eldre!" Kom ut, dere kjekke menn i 30- og 40-årene! De er vel gift/i forhold alle sammen da - eller de er nyskilte 40-åringer som er forvirret, såret og vil ha rebounds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 #10 Del Skrevet 16. januar 2010 De (vi) er der ute, de? Men kanskje ikke på sjekkern som den yngre garde. Ikke så på hugget, tenker jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #11 Del Skrevet 16. januar 2010 De (vi) er der ute, de? Men kanskje ikke på sjekkern som den yngre garde. Ikke så på hugget, tenker jeg på. Hvem er mannen i avataren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 16. januar 2010 #12 Del Skrevet 16. januar 2010 Er det håp for kvinner i 30-40's? Hvor skal de finne menn? Får de aldri barn når de ikke har funnet en mann å få det med innen 40? Da må du litt opp i årene tror jeg, mennene har allerede sett seg ut noen yngre damer da ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann i den omtalte aldersgruppen Skrevet 16. januar 2010 #13 Del Skrevet 16. januar 2010 Da må du litt opp i årene tror jeg, mennene har allerede sett seg ut noen yngre damer da ;p Ikke alle. Jeg foretrekker voksne kvinner, ikke smårips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #14 Del Skrevet 16. januar 2010 De (vi) er der ute, de? Men kanskje ikke på sjekkern som den yngre garde. Ikke så på hugget, tenker jeg på. Om det er du som er avbildet i avataren - så er du kanskje ikke så veldig på hugget, du er vel en bestefar da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #15 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvem er mannen i avataren din? Lurte jeg også på... jeg fikk sjokk. Har sett han før, tror det er en amerikansk skuespiller. Vidvandre kan jo svare? Ikke alle. Jeg foretrekker voksne kvinner, ikke smårips. Så. Da er det enkelt. Bare å komme på besøk siden jeg har eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 17. januar 2010 #16 Del Skrevet 17. januar 2010 Lurte jeg også på... jeg fikk sjokk. Ja, en uventet avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 17. januar 2010 #17 Del Skrevet 17. januar 2010 Tar aldri flamebait fra gjester, vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #18 Del Skrevet 17. januar 2010 Tar aldri flamebait fra gjester, vet dere Ernst Hemingway! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 17. januar 2010 #19 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg er en jente på 31 år singel med 2 barn, synes ikke det er noe problem og finne menn der ute. Sefølgelig verre å finne drømmeprinsen da jeg kanskje har litt høye krav. Men har data mer enn nok menn rundt min alder siste året. Og de fleste vil gjerne ha barn og. Truffet de enten på nett eller ute på byen. Nå dater jeg en fantastisk mann på 33 år, og håper det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #20 Del Skrevet 17. januar 2010 Nå er det vanvittig mange flere single menn mellom 30 og 40 enn det er single kvinner i den alderen. Faktisk over dobbelt så mange i følge SSB. Så dere har det i hvert fall mye lettere enn oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå