Gjest Mann 26 Skrevet 16. januar 2010 #1 Del Skrevet 16. januar 2010 Har dere noen tips til hva som er den beste stillingen for å oppnå orgasme for begge to? Folk er vel forskjellige men er det kanskje en stilling som er bedre enn andre? Jeg er normalt utstyrt. Leste her inne om noe som heter CAT - noen som har erfaringer med denne? Vil så gjerne prøve å gi dama mi orgasme ved penetrering og ikke bare ved å slikke henne hver gang. Vi har vært sammen ca. 1/2 år. Tenkte at hvis noen hadde noen tips så vil jeg foreslå det for henne i kveld :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doggybert Skrevet 16. januar 2010 #2 Del Skrevet 16. januar 2010 Liker absolutt doggy mens dama har ei pute å ligge på. Viktig for god nytelse er at man kan slappe av og mulighet for å stramme setemuskler og lårmuskler i støt. Samtidig bruker jeg håndflata på klitområdet. Noen ganger får jeg dama til å reise seg opp mens vi har doggy og da nusser vi samtidig. Min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #3 Del Skrevet 16. januar 2010 Den gode gamle misjonæren funker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest b Skrevet 16. januar 2010 #4 Del Skrevet 16. januar 2010 Den gode gamle misjonæren funker best. Her også, med strake ben, ikke bena over hode, som tydeligvis mange gutter liker..Aldri kommet i doggy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. januar 2010 #5 Del Skrevet 16. januar 2010 Her også, med strake ben, ikke bena over hode, som tydeligvis mange gutter liker..Aldri kommet i doggy. Misjonærstillingen fungerer best , eller jenta på topp . Har heller aldri kommet i " doggy " . De derre bakfra - stillingene fungerer dårlig er nå min erfaring . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 16. januar 2010 #6 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg tror det kommer helt at på hans utsyr, først og fremst hvilken vei den bøyer seg. Den stillingen som som regel funker med alle er misjonæren med beina mine på hans skuldre. Han som jeg har sex med nå er den første som har fått meg til å komme bare ved penetrering i andre stillinger enn misjonæren, med han er nok favoritten at han ligger på siden, og jeg ligger på ryggen (i fosterstilling). Hvis dette ga noen mening Oi, der fant jeg den på nett gitt.. Denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. januar 2010 #7 Del Skrevet 16. januar 2010 Har aldri fått orgasme ved penetrering alene. Stimulering av klitoris er et must. Jeg gjør det helst selv og da funker alle stillinger [post=http://www.klikk.no/samliv/sex/article278939.ece]Gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. januar 2010 #8 Del Skrevet 16. januar 2010 Tja, bakfra, misjonær, hun rir meg, liggende på siden....... whatever.....alt funker egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrøkenSnop Skrevet 16. januar 2010 #9 Del Skrevet 16. januar 2010 Misjoneren er såklart en klassiker. Jeg liker også veldig godt å ri, men da hender det ofte at jeg kommer ALT for fort så er jo kjipt for han. Løser det alltid med flere runder uansett, hihi Har faktisk komt i doggy noen få anledninger, både med og uten stimulering av klitoris. Men her er det vanskeligere å komme før han. Husker engang kom jeg så kraftig i doggy at jeg var helt nummen i beina og klarte ikke stå.. kom ikke så mange forstående ord ut av munnen heller :gjeiper: Da var gutten stolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 16. januar 2010 #10 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Jeg tror det kommer helt at på hans utsyr, først og fremst hvilken vei den bøyer seg. Den stillingen som som regel funker med alle er misjonæren med beina mine på hans skuldre. Han som jeg har sex med nå er den første som har fått meg til å komme bare ved penetrering i andre stillinger enn misjonæren, med han er nok favoritten at han ligger på siden, og jeg ligger på ryggen (i fosterstilling). Hvis dette ga noen mening Oi, der fant jeg den på nett gitt.. Denne Orgasmegarantien min <3 Ligger med beina mer flettet, så jeg tipper litt over med vekten på en hofte, da kommer jeg fort! Også en fin stilling siden han da lett kan stimulere klitoris samtidig, noe som er lurt om hun vanligvis ikke kommer av bare penetrering. I begynnelsen fikk jeg klitorisorgasmer av denne stillingen, men etter hvert som jeg har blitt kjent med kroppen min og gutten min, så får jeg orgamse uten stimulering av klitoris på null komme svisj edit: http://www.sexinfo101.com/sp_scissors.shtml Endret 17. januar 2010 av Lykkelitenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #11 Del Skrevet 16. januar 2010 CAT (coital alignment technique) er i følge sexologer den som virker best for flest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #12 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg tror det kommer helt at på hans utsyr, først og fremst hvilken vei den bøyer seg. Den stillingen som som regel funker med alle er misjonæren med beina mine på hans skuldre. Han som jeg har sex med nå er den første som har fått meg til å komme bare ved penetrering i andre stillinger enn misjonæren, med han er nok favoritten at han ligger på siden, og jeg ligger på ryggen (i fosterstilling). Hvis dette ga noen mening Oi, der fant jeg den på nett gitt.. Denne Mmmm, må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 16. januar 2010 #13 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg hadde aldri kommet ved kun penetrering tidligere, inntil jeg nå nylig hadde meg med en som hadde en knekk "feil" vei, om du skjønner. Når han tok meg bakfra da traff han rett på g-punket. Og da mener jeg RETT på. Har kommet og spruta sammen med ham mer enn jeg har gjort noen gang tror jeg. Så bakfra er bankers om kuken bøyer seg litt fremover(dvs. hodet bøyd vekk fra magen hans)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #14 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg hadde aldri kommet ved kun penetrering tidligere, inntil jeg nå nylig hadde meg med en som hadde en knekk "feil" vei, om du skjønner. Når han tok meg bakfra da traff han rett på g-punket. Og da mener jeg RETT på. Har kommet og spruta sammen med ham mer enn jeg har gjort noen gang tror jeg. Så bakfra er bankers om kuken bøyer seg litt fremover(dvs. hodet bøyd vekk fra magen hans)! Sinnsykt deilig rumpe i avataren din arnøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ane_* Skrevet 16. januar 2010 #15 Del Skrevet 16. januar 2010 Denne: http://www.sexinfo101.com/bridge.shtml?page=1 fungerer alltid for meg! Kommer hver gang, og noen ganger kommer vi begge to samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 16. januar 2010 #16 Del Skrevet 16. januar 2010 Sinnsykt deilig rumpe i avataren din arnøy I know :D It's nice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #17 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg hadde aldri kommet ved kun penetrering tidligere, inntil jeg nå nylig hadde meg med en som hadde en knekk "feil" vei, om du skjønner. Når han tok meg bakfra da traff han rett på g-punket. Og da mener jeg RETT på. Har kommet og spruta sammen med ham mer enn jeg har gjort noen gang tror jeg. Så bakfra er bankers om kuken bøyer seg litt fremover(dvs. hodet bøyd vekk fra magen hans)! Hvor stor bøy er det snakk om? Min bøyer litt nedover foran ved hodet den også, men kanskje ikke nok til å få en slik effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 17. januar 2010 #18 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvor stor bøy er det snakk om? Min bøyer litt nedover foran ved hodet den også, men kanskje ikke nok til å få en slik effekt. Kan ikke si helt for sikkert, men tror ikke den trenger å være så veldig bøyd før den har en slik effekt. Litt holder Bakfra er kanskje litt vagt å si. Bakfra stående funker veldig bra! Det samme hvis jeg/hun sitter på kne (med rumpa på hælene) mens han er bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #19 Del Skrevet 17. januar 2010 Kan ikke si helt for sikkert, men tror ikke den trenger å være så veldig bøyd før den har en slik effekt. Litt holder Bakfra er kanskje litt vagt å si. Bakfra stående funker veldig bra! Det samme hvis jeg/hun sitter på kne (med rumpa på hælene) mens han er bak. Må jeg prøve å presse den litt ekstra ned sånn at "kroken" kjøres ekstra inn i g-punktet eller holder det å bare peise på uten å tenke på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 17. januar 2010 #20 Del Skrevet 17. januar 2010 Må jeg prøve å presse den litt ekstra ned sånn at "kroken" kjøres ekstra inn i g-punktet eller holder det å bare peise på uten å tenke på det? Hehehe! Nå er det ikke jeg som står for akkurat den delen da, men han bare peiser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå