Gå til innhold

Hvordan bli kvitt en dame?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er riktig! En mann som står og venter er ikke attraktivt...han må lede an og ta styringen!

Kvinnfolk er ubegripelig - hvorfor kan dere aldri klare å bestemme dere for noe av dere selv? Herregud, sier jeg bare!

Men det er jo det jeg gjør nå. I praksis har jeg nå bedt henne dra til helvete! Syns faktisk det er veldig trist at det skulle behøve å gå så langt, og at det blir resultatet etter så mye styr og så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest negasjon
:ler: Som alle menn. De har altså ingen egne preferanser, de lar bare alt skje med de. Lar dama styre alt og venter på at hun skal bestemme seg. For mannen tar henne om hun vil ha forhold.

Patetisk.

Ja, hvis de blir i et forhold de er misfornøyd med.

Kvinner vil ikke ha "alle muligheter". De vil ha en fast og stødig hånd som leder dem rundt i Lykkeland.

Du kan ikke bare kreve at kvinner skal være kvinnelige, Steinar. Du må også være en mann selv.

Nettopp.

Burde vel være veldig lett, fortell dama at du bruker 12 timer i døgnet på å sitte fremfor PC'en å lese kvinneguiden forum så stikker hu nok fort.

:popcorn: Det er jo fakta da...

Ja, akkurat der har vi vært altfor lenge.

Ja, takk! :Nikke: hehe

He he. Du har en uvane som du må legge av deg. He he.

Jeg har hele tiden gjort det klart at jeg ikke er åpen for damer her. Ennå.

Ennå?

Og mens tiden går tror du at noen vil ha deg her inne?

he he.

Kg er berømt for sine til tider svake og forelskede damer, men de reiser seg alltid opp igjen og er ikke avhengig av å frekventere singelforumet, men når man kjeder seg er det ok å se hva noen kan lire av seg her.

he he.

Det er liksom slitsomt når du liksom bruker he he liksom i annenhver setning he he, men det må du neste se selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg er berømt for sine til tider svake og forelskede damer, men de reiser seg alltid opp igjen og er ikke avhengig av å frekventere singelforumet, men når man kjeder seg er det ok å se hva noen kan lire av seg her.

Jaja, vi får se om noen kjeder seg i februar og fremover da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Javel. Du mener alle som er innom singelforumet er single? Og at single kjeder seg? uten menn?

Og ingen andre er her enn deg selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Du mener alle som er innom singelforumet er single? Og at single kjeder seg? uten menn?

Og ingen andre er her enn deg selvfølgelig.

Tja, det kan jo hende det vil finnes ei fornuftig dame med god smak her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I praksis har jeg nå bedt henne dra til helvete! Syns faktisk det er veldig trist at det skulle behøve å gå så langt, og at det blir resultatet etter så mye styr og så lang tid.

Men likevel vil du vente og se hva hun bestemmer seg for? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener single kjeder seg og er på singleforumet?

Og at du er et godt alternativ til kjedsomhet?

Tja...vet nå ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he.

Det er liksom slitsomt når du liksom bruker he he liksom i annenhver setning he he, men det må du neste se selv.

Det er en god observasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men likevel vil du vente og se hva hun bestemmer seg for? :ler:

Selvfølgelig, hvis hun begynte å bruke den forvirrede kvinnelige nøtta si til noe fornuftig, så hadde jo situasjonen endret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener single kjeder seg og er på singleforumet?

Og at du er et godt alternativ til kjedsomhet?

Tja...vet nå ikke det.

Nei, du kan jo ikke vite det før du vet det :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner vil ikke ha "alle muligheter". De vil ha en fast og stødig hånd som leder dem rundt i Lykkeland.

Du kan ikke bare kreve at kvinner skal være kvinnelige, Steinar. Du må også være en mann selv.

Ha ha ha, nok trolling nå. Selvfølgelig vil kvinner ha alle muligheter. De er da voksne mennesker, eller hva? Det er kun barn som ønsker en fast og stødig hånd, og kvinner er da ikke barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, hvis hun begynte å bruke den forvirrede kvinnelige nøtta si til noe fornuftig, så hadde jo situasjonen endret seg.

Jeg har møtt menn yngre enn deg som er adskillig mer voksne og flotte ovenfor kvinner enn deg. De hadde aldri lagt ut tanker som dette på ett forum- og uttale deg slik du gjør her. Dårlig gjort- du eeier ikke respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt menn yngre enn deg som er adskillig mer voksne og flotte ovenfor kvinner enn deg. De hadde aldri lagt ut tanker som dette på ett forum- og uttale deg slik du gjør her. Dårlig gjort- du eeier ikke respekt.

Respekt må faktisk fortjenes i ord OG handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Respekt må faktisk fortjenes i ord OG handlinger.

Hva mener du her? Hvordan kan du vite om fremmede på nettet fortjener respekt eller ikke? Og hvordan bedømmer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du her? Hvordan kan du vite om fremmede på nettet fortjener respekt eller ikke? Og hvordan bedømmer du?

Du misforsto hva jeg mente.

Jeg tolket det som at gjesten mener at mine tanker og uttalelser angående denne dama jeg kjenner IRL betyr at jeg ikke har respekt for henne.

Og da sier jeg at hun må fortjene min respekt i ord OG handlinger.

Tomt prat har ingen verdi og fortjener ingen respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så snill selvfølgelig. Bare han får seg.

Til Steinars forsvar, jeg kan virkelig ikke tenke meg at han får seg stort i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Inspirert av Steinars innlegg om "damen han ikke blir kvitt":

Hva vil det si at man ikke blir kvitt en dame, er det ikke bare å si henne opp/slå opp/be henne om å holde seg unna?

Sliter en med fans og kvinner som henger i skjorten på mannen hver dag - kan man ikke bare be henne om å ryke og reise?

Noen forslag?

Jeg synes at man bør signalisere TYDELIG at man ikke er interessert. Hvis ikke det går inn, kan jeg forstå at man må begynne å ignorere. Men det feigeste jeg hører om, er kamerater som dropper damene uten å si at de ikke er interesserte. Har heldigvis ikke opplevd det selv, men hvis det hadde skjedd ville jeg følt meg temmelig lurt, tror jeg. Det er ikke snakk om random dates, heller... Dette er jenter de har møtt over måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at man bør signalisere TYDELIG at man ikke er interessert. Hvis ikke det går inn, kan jeg forstå at man må begynne å ignorere. Men det feigeste jeg hører om, er kamerater som dropper damene uten å si at de ikke er interesserte. Har heldigvis ikke opplevd det selv, men hvis det hadde skjedd ville jeg følt meg temmelig lurt, tror jeg. Det er ikke snakk om random dates, heller... Dette er jenter de har møtt over måneder...

Hvorfor signalisere? Det er bare å si det rett ut, men på en fair måte. Det finnes INGEN som vil være sammen med en som ikke er interessert, men det nytter ikke om du holder bakdøren åpen når du forteller dette. Min erfaring er at folk generellt er feige. De er så redde for å være dritsekk at de blir dritsekker ved å prøve å la forholdet renne ut i sanden. Dette medfører ofte flere ydmykende situasjoner og mye fortvilelse hos den andre part.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor signalisere? Det er bare å si det rett ut, men på en fair måte. Det finnes INGEN som vil være sammen med en som ikke er interessert, men det nytter ikke om du holder bakdøren åpen når du forteller dette. Min erfaring er at folk generellt er feige. De er så redde for å være dritsekk at de blir dritsekker ved å prøve å la forholdet renne ut i sanden. Dette medfører ofte flere ydmykende situasjoner og mye fortvilelse hos den andre part.

Si rett ut at "Beklager, men dette funker ikke..." Har selv gjort det en del ganger. Ja, det suger, men er man voksen nok til å date etc., bør man også være moden nok til å kunne avvise noen på en grei måte. Hvis ikke, er man ikke klar for noe så ansvarlig som et forhold, mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orakelmannen
Inspirert av Steinars innlegg om "damen han ikke blir kvitt":

Hva vil det si at man ikke blir kvitt en dame, er det ikke bare å si henne opp/slå opp/be henne om å holde seg unna?

Sliter en med fans og kvinner som henger i skjorten på mannen hver dag - kan man ikke bare be henne om å ryke og reise?

Noen forslag?

Det er faktisk en del damer som sier seg helt enig i at man bare skal være venner eller det bare er sex etc.

Men mine erfaringer er at dette er vanskelig å få til i praksis. Noen er ikke oppriktige og de forsøker alt for å lure deg/få deg interessert i et seriøst forhold. Noen betrakter en som fritt vilt bare en er singel. Det virker som det er mer lov med "desperat oppførsel" bare man har pupper og er lisensiert for høye hæler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...