Gå til innhold

Hvordan bli kvitt en dame?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Inspirert av Steinars innlegg om "damen han ikke blir kvitt":

Hva vil det si at man ikke blir kvitt en dame, er det ikke bare å si henne opp/slå opp/be henne om å holde seg unna?

Sliter en med fans og kvinner som henger i skjorten på mannen hver dag - kan man ikke bare be henne om å ryke og reise?

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet mitt er at jeg er så dyrisk attraktiv! ;):smoke:

Og så har jeg visst noen attraktive penger ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at jeg er så dyrisk attraktiv! ;):smoke:

Og så har jeg visst noen attraktive penger ser det ut til.

Så ditt store problem i livet er at en dame henger etter deg, ringer deg hver dag, henvender seg til deg og er all over you dag og natt hver dag - mens du er på KG, og klager over at du ikke blir kvitt henne?

Du har så mye penger, men er ikke sammen med denne damen, og likevel renner hun ned dørene dine?

Høres ganske usannsynlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ditt store problem i livet er at en dame henger etter deg, ringer deg hver dag, henvender seg til deg og er all over you dag og natt hver dag - mens du er på KG, og klager over at du ikke blir kvitt henne?

Du har så mye penger, men er ikke sammen med denne damen, og likevel renner hun ned dørene dine?

Høres ganske usannsynlig ut.

Ja, jeg er helt enig med deg - det der hørtes jaggu ikke mye sannsynlig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er helt enig med deg - det der hørtes jaggu ikke mye sannsynlig ut! :)

Når vi leser dine innlegg tilbake i tid og i dag, ser vi jo at du klager over "dama som det er så vanskelig å bli kvitt".

Er det egentlig så vanskelig, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi leser dine innlegg tilbake i tid og i dag, ser vi jo at du klager over "dama som det er så vanskelig å bli kvitt".

Er det egentlig så vanskelig, tror du?

Det som har vært ekstremt vanskelig er å komme frem til en konklusjon.

Etter hva hun har sagt selv, så er hun gla i meg. Men det har vært, og er, en masse ulike problemer i veien.

Dessuten har kommunikasjonen lenge vært helt pyton, noe som har gjort alt enda vanskeligere.

Klart jeg kunne bare kuttet all kontakt selv, men da hadde jeg følt at det var jeg som sviktet henne. Sånn er ikke jeg.

Derfor har jeg gitt henne alle muligheter til å bestemme seg. Men nå er det nok! Mine grenser er overskredet på absolutt alle områder. Og derfor velger jeg å avslutte alt etter denne måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor har jeg gitt henne alle muligheter til å bestemme seg. Men nå er det nok! Mine grenser er overskredet på absolutt alle områder. Og derfor velger jeg å avslutte alt etter denne måneden.

Det vi laltså si at du er en dukke i tråd som kan styres fra andre: du lar henne bestemme om dere skal ha et forhold eller ikke, for deg er det det samme?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon
En sier at nok er nok og går inn i total ignoreringsmodus. fungerer hver gang.

Nesten hver gang. Ikke hvis den andre er i grenseland.

Det vi laltså si at du er en dukke i tråd som kan styres fra andre: du lar henne bestemme om dere skal ha et forhold eller ikke, for deg er det det samme?!

Han er så snill selvfølgelig. Bare han får seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Som alle menn. De har altså ingen egne preferanser, de lar bare alt skje med de. Lar dama styre alt og venter på at hun skal bestemme seg. For mannen tar henne om hun vil ha forhold.

Patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor har jeg gitt henne alle muligheter til å bestemme seg.

Kvinner vil ikke ha "alle muligheter". De vil ha en fast og stødig hånd som leder dem rundt i Lykkeland.

Du kan ikke bare kreve at kvinner skal være kvinnelige, Steinar. Du må også være en mann selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel være veldig lett, fortell dama at du bruker 12 timer i døgnet på å sitte fremfor PC'en å lese kvinneguiden forum så stikker hu nok fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil altså si at du er en dukke i tråd som kan styres fra andre: du lar henne bestemme om dere skal ha et forhold eller ikke, for deg er det det samme?!

Vel, dette gir ikke helt det rette inntrykket akkurat mener jeg.

Jeg har vært bestemt på at vi skulle få til et parforhold i sammen hele tiden. Det er da altså ikke det samme for meg!

Er jeg en dukke fordi jeg vil ha et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette gir ikke helt det rette inntrykket akkurat mener jeg.

Jeg har vært bestemt på at vi skulle få til et parforhold i sammen hele tiden. Det er da altså ikke det samme for meg!

Er jeg en dukke fordi jeg vil ha et forhold?

Men at du venter sååå lenge...på at den andre bestemmer seg?

Og samtidig sier du er åpen for damer her - er ikke det litt veel casual tilnærming til parforhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat der har vi vært altfor lenge.

Ja, takk! :Nikke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kvinner vil ikke ha "alle muligheter". De vil ha en fast og stødig hånd som leder dem rundt i Lykkeland.

Du kan ikke bare kreve at kvinner skal være kvinnelige, Steinar. Du må også være en mann selv.

Det er riktig! En mann som står og venter er ikke attraktivt...han må lede an og ta styringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel være veldig lett, fortell dama at du bruker 12 timer i døgnet på å sitte fremfor PC'en å lese kvinneguiden forum så stikker hu nok fort.

En god ide! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at du venter sååå lenge...på at den andre bestemmer seg?

Og samtidig sier du er åpen for damer her - er ikke det litt veel casual tilnærming til parforhold?

Jeg har hele tiden gjort det klart at jeg ikke er åpen for damer her. Ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Tydeligvis ikke hos Steinar.

Da er det ikke utført korrekt etter manualen. Det krever da tross alt en stor dose selvdisiplin for å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...