Gå til innhold

Jenter, hvor finner dere datesene deres?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvodan foregår date-greien? Er det for det meste blinddates? Finner dere "ofrene" på nettsjekke-steder? Finner venner de for dere?

Jeg lever ganske isolert, og har lenge lurt på hvordan dere fikser datene deres. :) Er helt fjernt for meg så har absolutt 0 peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner "ofrene" på nettsjekkesider, ja. Men går ikke og møter noen uten at jeg vet sånn noenlunde hvem de er, dvs at vi har utvekslet navn og telefonnummer og som oftest har vi også snakket på tlf.

Hvis ikke de vil si hva de heter og sånn omtrent hvor de bor, eller ikke oppgi tlf.nr sitt, så får de heller være anonym og aleine.

Endret av Snipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon
Hvodan foregår date-greien? Er det for det meste blinddates? Finner dere "ofrene" på nettsjekke-steder? Finner venner de for dere?

Jeg lever ganske isolert, og har lenge lurt på hvordan dere fikser datene deres. :) Er helt fjernt for meg så har absolutt 0 peiling.

Ofrene mine?

:skratte:

Oftest via venner eller på byen. Bor litt sært til nå, så lite av ofre å velge mellom gitt. Mange nok, siden ryktene går om at jeg er singel og bor alene.

Følelsen av rev-enka kommer over meg nå.

Offer?

Jeg fikser ikke en date. Ofte spør menn meg om tlf.nr. Jeg vil helst ikke gi det bort, men av høflighet hender det at jeg gjør det. Og jeg ber de ikke gi det videre.

Jeg har motsatt problem.

Jeg vil ikke ha noen mann nå, sliter litt med smerter og søvnproblemer, angst og bekymringer - så jeg er glad jeg er alene, men det hender stadig at jeg savner en av eksene mine, i stedet for å starte opp på scratch med en helt ny og fremmed. Men dette er ekser for år tilbake og ikke han siste.

Man sjekker opp og følger opp og flørter usynlig med den man faller for når man faller og blir forelsket. Det er naturlig, ikke noe planlegging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Haha, ofre :gjeiper:

Vel, jeg er i et forhold nå, men før datet jeg mye og mange :) Det som skjedde var vel som regel at jeg traff en gutt på fest eller på byen, og etter å ha snakket en stund, danset litt kanskje, så pleide han å spørre om nummeret mitt. Hvis jeg syntes gutten var hyggelig, snill, morsom, grei å prate med osv(hvis jeg var litt interessert rett og slett), så ga jeg ham nummeret mitt. Hvis jeg ikke hadde lyst til å gi ham nr mitt, dro jeg bare en hvit løgn og sa at jeg nettopp kom ut av et forhold og ikke var klar for å date enda, eller at jeg hadde kjæreste eller noe i den retning.

Så pleide gutten å ta kontakt i løpet av et par dager, og vi gikk på date :)

Har aldri blitt kjent med en potensiell date på internett, og har ikke tenkt til det med det første. Mulig jeg er fordomsfull,men jeg ser for meg at mange på datingsider og slikt lyver endel om seg selv osv...synes det er greit å møte personen på ordentlig før jeg bestemmer meg om jeg vil gå på date med ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...