Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Har bestilt fra feelunique og cheapsmells. Bestilte de første pakkene 31 desember, og de ble sendt 5 januar. Når bør jeg regne med å få de i posten? Noen av pakkene jeg bestilte har verdi under 200 kr, andre pakker over.
vesla86 Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Som regel har det gått to uker fra pakkene har blitt sendt til jeg har fått dem, hvis de IKKE skal gjennom tollen. Så skal de det kan det nok raskt gå lenger tid. Du burde vel få de som er under tollgrensa i løpet av neste uke ihvertfall
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Jeg har bestilt endel varer i desember og denne måneden fra Cheapsmells, Feelunique, eBay, Jersey Beauty osv. Leveringstiden har vært lang. Enkelte varer har det gått over en måned. Etterlyste senest en vare hos en av de, og fikk ny pga gått så lang tid (hadde i mellomtiden fått en annen vare fra dem som var bestilt to uker etterpå, for de mente også at varen burde ha kommet for lenge siden). Dagen etter var den etterlyste varen i postkassen. Har derfor erfart at enkelte ganger kan det gå 1-2 uker, mens det andre ganger kan gå litt over en måned. Om det er til hjelp, så sjekket jeg akkurat kontoen min hos Feelunique, der venter jeg på alt som er bestilt etter 26. desember. Inne hos Cheapsmells venter jeg på det som er bestilt etter 23. desember.
Gjest betina Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Jeg bestilte varer fra Strawberrynet. Jeg bestilte 13 desember. Har ikke fått de enda!
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Jeg bestilte varer fra Strawberrynet. Jeg bestilte 13 desember. Har ikke fått de enda! Da er det på tide å etterlyse dem.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 .... Om det er til hjelp, så sjekket jeg akkurat kontoen min hos Feelunique, der venter jeg på alt som er bestilt etter 26. desember. Inne hos Cheapsmells venter jeg på det som er bestilt etter 23. desember. Oppdatering: I dag fikk jeg varer fra Cheapsmells som ble bestilt 25. og 27. des., men ikke det som ble bestilt to dager før (og dagene etter). Fra Feelunique fikk jeg vare bestilt 31. des., men mangler fra dagene før og etter. Fra en eBay-selger kom en vare bestilt 9. des. Det var en liten pakke under NOK 200,-.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Jeg savner også en pakke fra Strawberrynet. Den kostet også under 200kr.
RedFox81 Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 jeg har en mistanke om at det er norsk post sin feil. Har bestilt 4 pakker fra forskjellige steder midt i desember, har fått 3 av de nå på torsdag , det tok jo en hel måned! og jeg savner enda en... Og jeg vet at alle pakkene ble sendt for lengst, og alle på forskjellige tidspunkt. Mistenker derfor sterkt rot hos posten etter juleperiode-kaoset.
Gjest Betina Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 jeg har en mistanke om at det er norsk post sin feil. Har bestilt 4 pakker fra forskjellige steder midt i desember, har fått 3 av de nå på torsdag , det tok jo en hel måned! og jeg savner enda en... Og jeg vet at alle pakkene ble sendt for lengst, og alle på forskjellige tidspunkt. Mistenker derfor sterkt rot hos posten etter juleperiode-kaoset. Er redd for at pakken min er blitt borte. Å jeg får heller ikke pengene tilbake. har sendt de mail. De fra strawberrynet. Har venta over en månde nå. Pakken burde vært her for lengst! Men er sikkert mye rot hos posten som du sier.
Gjest Vampen Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 jeg har en mistanke om at det er norsk post sin feil. Har bestilt 4 pakker fra forskjellige steder midt i desember, har fått 3 av de nå på torsdag , det tok jo en hel måned! og jeg savner enda en... Og jeg vet at alle pakkene ble sendt for lengst, og alle på forskjellige tidspunkt. Mistenker derfor sterkt rot hos posten etter juleperiode-kaoset. Det tror jeg også.. Jeg venter også på noen pakker fra forskjellige steder som har tatt lenger tid enn vanlig, så jeg regner med at det er julekaoset som henger igjen. Gidder ikke å stresse med det ennå, regner med at det dukker opp snart.
Gjest Raptuza Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 Ventar og på pakker bestilt før jul og i romjula. Frå lookfantastic, cheapsmells og ebay. Førstnemnde har sikkert venta 5 veker på no, og i går sende eg LF mail. Men har ikkje fått noko svar enno... Posten må skjerpa seg!!
Lykkelitenen Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Må legge til at jeg ikke har erfart at pakker fra disse stedene har brukt så lang tid, men LUSH, som jeg vanligvis har fått etter ca 10 dager har jeg opplevd å få en av de bestilte pakkene kjapt, mens den som ble bestilt noen dager etter ikke kom. Etter 4 uker etterlyste jeg den og fikk mail om at de skulle sende ny. Etter en uke fikk jeg pakken (trodde det var den ettesente) og skjønte ikke noe når jeg fikk enda en etter noen dager. Da hadde tollen ruget på pakken i aldri så lang tid! Så om man venter på pakker så er det som oftest tollen... Anbefaler å smøre seg mes tolmodighet. Men har det gått mer enn 5-6 uker, DA bør en kontakte selger og gi beskjed og be om sporing om de har den muligheten....
Gjest Raptuza Skrevet 17. januar 2010 #13 Skrevet 17. januar 2010 ....men håret mitt skrik etter den rimelege proteinkuren sin!!!
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #14 Skrevet 17. januar 2010 Jeg venter også på pakker... Ble sendt fra Cheapsmells den 29. og den 30., den første kom på torsdag. Bestilte også fra FeelUnique som ble sendt den 31. og har fortsatt ikke mottatt noen. Reagerer ikke så veldig med mindre det ikke kommer i løpet av neste uke.
Gjest Gjest_Elin_* Skrevet 17. januar 2010 #15 Skrevet 17. januar 2010 Dette er for dårlig! En vennine av meg bestilte noen produkter på feelunique i slutten av desember. Hun venter fortsatt på pakken. Er da ikke normalt at man skal vente så lenge? Da jeg bestilte derfra fikk jeg pakken min rimlig fort.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #16 Skrevet 17. januar 2010 Opplever akkurat det samme, venter på tre pakker som alle ble sendt 5. januar, fra lookfantastic og ebay. Ingen av de er over tollgrensa, så det kan ikke være tollen som er problemet. Blir så utålmodig!
Lykkelitenen Skrevet 17. januar 2010 #17 Skrevet 17. januar 2010 Opplever akkurat det samme, venter på tre pakker som alle ble sendt 5. januar, fra lookfantastic og ebay. Ingen av de er over tollgrensa, så det kan ikke være tollen som er problemet. Blir så utålmodig! Toll kan like godt være problemet, siden de ofte tar stikprøver og da ruger leeeenge på pakkene. Det som hendte med min lushpakke. Godt under 200kroner, men åpnet i toll og ble oppbevart der lenge. De er ganske enkelt treige... Men 5. januar er ikke så lenge. Er de ikke kommet innen utgangen av januar, da hadde jeg heller blitt nærvøs...
nynne Skrevet 17. januar 2010 #18 Skrevet 17. januar 2010 Venter også på pakker... Bestilte fra Cheapsmells den 16/12 som kom 8/1. Bestilte også en 22/12 og venter på den fortsatt... Bestilte også samtidig fra Feelunique, de kom etter 2 uker. Bestilte en ny pakke 5/1 som ikke er kommet enda, men den kommer vel nå de nærmeste dagene håper jeg.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. januar 2010 #19 Skrevet 20. januar 2010 Noen som har fått noe mer? Tatt over 3 uker her nå...
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #20 Skrevet 20. januar 2010 Noen som har fått noe mer? Tatt over 3 uker her nå... Fikk i dag en vare fra Cheapsmells som ble bestilt 27.12., men venter enda på to pakker bestilt 23.12./4 uker siden. Hos Feelunique har jeg fått to pakker som ble bestilt 31.12., men venter på en som ble bestilt samme dag + en bestilt 26.12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå