Gjest Gjest_mio_* Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Jeg har tørr hud. Etter å ha hatt på foundation ser en at det er noen tørre partier i ansiktet. Kan jeg ha på litt fuktighetskrem? Bare klappe forsiktigt på, eller vil resultatet bli rart.
Lilandry Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Det vil krakelere seg, mest sannsynlig. Ha fuktighetskrem på først, la den trekke godt inn før du påfører mineralsminke.
Gjest ts Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Det vil krakelere seg, mest sannsynlig. Ha fuktighetskrem på først, la den trekke godt inn før du påfører mineralsminke. Jeg har selvsagt på fuktighetskrem før foundation. men likevell ser huden tørr ut etter jeg har hatt på mineralfoundation, både EM og Tikei.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Gir kremen nok fukt da? Og er du flink til å peele?
Gjest ts Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Ja, har ikke problem med at huden ser tørr ut, uten foundation. Bruker peelingen til MD, og fuktighetskrem fra decleor. Resten av ansiktsrens osv fra decleor også. Jeg tok sjansen og hadde på litt krem, etter foundation. Det gikk bra, resultatet ble fint. Blir kanskje annerledes eller litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå