Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. januar 2010 #1 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå har jeg i flere uker forsjøkt å få ordnet opp med xen. Det ble slutt litt etter jul, og jeg har prøvd å få til å snakke med han å finne ut om vi kunne reparere forholdet. Har send han meldinger om at jeg angrer, har det vondt og sliter.At vi burde snakke sammen og muligens ordne opp,bli kjærester igjen.... Jeg har ikke send sånne meldinger hele tiden hverdag altså, men kanskje 3-4 slike meldinger på 3 uker har det blitt ja. Vel, ingen eller vag respons. Greit nok, han svarer ikke og det betyr at alt håp er ute. Så jeg gir opp. Gidder ikke være i denne situasjonen mer, jeg har prøvd og feilet. Så nå tar jeg livet tilbake og styrer det selv. Og har noen tiltak for hvordan jeg skal komme meg gjennom kjærlighetssorgen og hverdagen: begynne å trenetreffe mer folkslette han fra mobilslette han fra facebookta kontakt med gamle vennerbruke venner og familie mer Dette er iallefall noe av det som forhåpentligvis skal hjelpe meg. Om noen har flere råd, så kom gjerne med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #2 Del Skrevet 16. januar 2010 Gratulerer til deg, det er ikke alltid så lett å innse det du har gjort, og at du også må ta litt tak i deg selv for å få livet inn i et nytt og hyggelig spor som kan innebære andre og spennende muligheter for deg som du ikke ser for deg nå! Du bør i alle fall starte med å slette han fra mobil, FB og lignende. Ingen grunn til å plage deg selv med å sende meldinger du ikke får svar på, og sniklese i profilen hans. Har dere bodd sammen så kan det være på sin plass å ta en opprydning slik at du får oversikt over det du har, og kvitte deg med "minner". Det er absolutt ingen grunn til å spare søte SMS-er, kjærlighetsbrev, eller andre ting som ikke ha annen verdi enn samleverdi for et kjærestepar (som dere ikke er lengre). Pass på at de gode planene blir gjort og ikke bare er fine planer å snakke om. Bestem deg for en fast dag i uka med trening, en dag i uka til venninnetreff og samvær med familie, og hold det! Lykke til! Nå er du single og behøver ikke ta hensyn til at han ikke ville gjøre ditt og datt sammen med deg så derfor droppet du det fordi du ville ha han med. Nå kan du selv lese/surfe på senga uten å plage noen med lyset. Ta tilbake og gjenoppfrisk den delen av deg selv som du har fortrengt fordi den ikke "passet inn" med kjøresten. Det er mange måter å bli glad på, og du har selv nevnt mange slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå