Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Hjelp! Jeg var til hudpleier før jul og begynte etter det på produktserien fra exuviance. Jeg har ikke merket noen forandring før i dag. Da våknet jeg med utslett på hele haken og oppover kinnene. Det er ikke rødt, men tett i tett med små klumper. Har aldri hatt det før. Jeg har hørt at man kan få litt kviser mens huden renses, før det blir bra, men ikke noe sånn som dette??? Er det noen som har erfaringer? Bør jeg slutte med produktene jeg bruker? Prøvde å google, men fant ingen lignende historier.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Hei Jeg fikk lignende utslett ved bruk av Exuviance renseprodukter for normal hud. Sluttet derfor rimelig kjapt, og brukte mye annet forskjellige. Bestemte meg igjen for å prøve Exuviance, men denne gangen serien for sensitiv hud, da jeg vet at denne også har effekt på kviser, den er bare litt mildere. Denne funket veldig fint på huden min! Jeg blir ikke sår eller tørr, og jeg får ikke utslett. Rensen består av en rensemelk og en toner. Selv om disse er beregnet for sensitiv hud føler jeg likevel at huden blir renere og at jeg får mindre kviser og sorte prikker. Hvilke av renseproduktene er det du har brukt?
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Hei Jeg fikk lignende utslett ved bruk av Exuviance renseprodukter for normal hud. Sluttet derfor rimelig kjapt, og brukte mye annet forskjellige. Bestemte meg igjen for å prøve Exuviance, men denne gangen serien for sensitiv hud, da jeg vet at denne også har effekt på kviser, den er bare litt mildere. Denne funket veldig fint på huden min! Jeg blir ikke sår eller tørr, og jeg får ikke utslett. Rensen består av en rensemelk og en toner. Selv om disse er beregnet for sensitiv hud føler jeg likevel at huden blir renere og at jeg får mindre kviser og sorte prikker. Hvilke av renseproduktene er det du har brukt? Hei og takk for svar! Utrolig irriterende, siden jeg var til hudpleier og fikk analysert huden min, og endelig skulle jeg liksom bli flink og bruke ordentlige produkter og ta vare på trynet.. Jeg har brukt produktene for blandingshud, det var det jeg fikk beskjed om at jeg hadde, selv om jeg trodde den var tørr selv. Merket at det gjorde meg tørr på huden under øyenbrynene. Produkter: Purifying Cleansing Gel Moisture Balance Toner Hydrating Eye Complex Essential Daily Defense Fluid SPF 15 Evening Restorative Complex Pluss ansiktsmaske og sånne pads man skal ta på før masken som bare var tilgjengelig som salongbehandling før (så ganske sterke). Det ble ikke kjempereaksjon, men huden ble bare ruglete og rar. Det som er dumt er at jeg har brukt masse penger på alle disse produktene og kjenner at jeg ikke er klar for å gi meg. Så nå har jeg gitt huden en pause og bruker krem med karbamid. Når det blir bra skal jeg jammen prøve igjen. Rart at det tok så lang tid før jeg reagerte også. Og siden den ruglete huden ikke klør eller stikker eller noe kan det ikke være vanlig kontakteksem, tror jeg. Men når flaskene er tomme spørs det om jeg kjøper det igjen. Kanskje for sensitiv hud.
Gjest Eck Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Hvis jeg hadde vært deg, så ville jeg gått tilbake til salongen og vist frem hvordan ansiktet mitt så ut. Som regel gir de pengene tilbake hvis du får en reaksjon.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Hvis jeg hadde vært deg, så ville jeg gått tilbake til salongen og vist frem hvordan ansiktet mitt så ut. Som regel gir de pengene tilbake hvis du får en reaksjon. Kunne gjort det, men jeg har bare kjøpt noen av dem i salongen. Ebay er billigere, og der er det ikke noe refund. Jeg tror jeg skal prøve igjen når huden er bra, og hvis det dukker opp igjen får jeg vel innse at slaget er tapt. Vet ikke helt om jeg tror på at jeg har blandingshud lenger, da, sånn som hun sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå