Vilette Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 (endret) Som det står i tittelen skal min søster gifte seg Og jeg aner ikke hva jeg skal gi brudeparet. Så dermed lurer jeg på dere snille KG brukere har noe gode ideer...? Brud og brudgom er ett ungt par. De har ikke registrert seg noen steder foreløpig, eller laget noe ønskeliste. Er usikker på om det er noe de kommer til å gjøre. Er på utkikk etter noe som er personlig, og som de blir glad for/har nytte av. Jeg er student så har ikke ett kjempe budsjett. Men det er ett alternativ å gi en fellesgave fra meg og mine 2 brødre (også studenter) dersom det er nødvendig Endret 16. januar 2010 av Elinea
rosa badeand Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Som det står i tittelen skal min søster gifte seg Og jeg aner ikke hva jeg skal gi brudeparet. Så dermed lurer jeg på dere snille KG brukere har noe gode ideer...? Brud og brudgom er ett ungt par. De har ikke registrert seg noen steder foreløpig, eller laget noe ønskeliste. Er usikker på om det er noe de kommer til å gjøre. Er på utkikk etter noe som er personlig, og som de blir glad for/har nytte av. Jeg er student så har ikke ett kjempe budsjett. Men det er ett alternativ å gi en fellesgave fra meg og mine 2 brødre (også studenter) dersom det er nødvendig Hei hva med et maleri? selv er jeg stor fan av maleriene de selger på trines tatto, de er utrolig kule, passer til unge. er virkelig verdt en kikk, prisen ligger på rundt en tusenlapp (i hvertfall det jeg ga) http://www.trinestattoo.com/swish/art/art.html
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Det er litt skummelt å velge bilde/maleri til andre, du bør være HELT sikker på parets smak for å treffe blink. Hva med å kjøpe inn endel god vin og lage koselige lapper til hver av flaskene? F.eks. "Til hvetebrøddagene", "Til høstkosen" osv. Er vel egentlig bare fantasien som setter grenser her... Vet ikke helt hva du mener med at brudeparet er unge, men vil jo tro de trenger det meste? Jeg ville personlig blitt overlykkelig for en Oslo-lampe, en "Hang-it all"-knagg, en hjemmelaget kokebok el album osv
Sort Pastill Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Kunst synes jeg er veldig fint- og du kjenner henne jo sikkert veldig godt siden hun tross alt er søsteren din, så det kan gå fint an. Eller- hva med reisegavekort? Da gir dere de iallefall en opplevelse de vil huske for alltid:)
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Hei hva med et maleri? selv er jeg stor fan av maleriene de selger på trines tatto, de er utrolig kule, passer til unge. er virkelig verdt en kikk, prisen ligger på rundt en tusenlapp (i hvertfall det jeg ga) http://www.trinestattoo.com/swish/art/art.html Å gud, de bildene var jævlig stygge!! Hadde havnet i boden eller som brensel på peisen en kald vinterdag hos meg. Jeg er ung og liker det meste, men et bilde herfra hadde aldri havnet på en av mine vegger.
Christal Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 (endret) Gir forslaget som jeg alltid gir når noen lurer på gave. Hvis brudeparet har en liten hageflekk eller mer så gi dem et eple/pære whatever tre som kan vokse med årene de er gifte :rødme: Ikke koster det skjorta heller for noen med stramt budsjett. Endret 16. januar 2010 av Christal
Gjest MrsBtobe Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Vi ønsker oss blandt annet: Servise div fra Eva solo Tøff kunst (ikke i frøken Aulie sjangeren) Bidrag til bryllupsreise Krystallkrone Lysestaker i sølv osv osv.. Om du er flink til å ta bilder eller male bilder så kan du jo kanskje lage noe selv? Vet også om ei som fikk en utrolig hyggelig gave av søstrene sine. De hadde laget en slags kalender hvor de hver uke det kommende året hadde satt opp en tjeneste e.l. For eks, husvask en uke, restaurantbesøk neste uke, gavekort på blomster, kino billetter osv osv. De fikk altså fire små overraskelser i mnd hele det første året de var gift ikke alt som kostet noe heller. På parets første bryllupsdag fikk de hotellovernatting
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Vet om noen som fikk slektsbilder innrammet i en ramme. Litt sånn slektstre nesten. Dette var et samarbeid fra begge familiene for å få til, men tror det var broren til brudgommen som hadde satt det sammen. Var bilder av besteforeldre, oldeforeldre og tippoldeforeldre.
SlowMotion Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 Gir forslaget som jeg alltid gir når noen lurer på gave. Hvis brudeparet har en liten hageflekk eller mer så gi dem et eple/pære whatever tre som kan vokse med årene de er gifte :rødme: Ikke koster det skjorta heller for noen med stramt budsjett. Ååå, for et nydelig tips! Det skal jeg ønske meg om jeg noensinne gifter meg..! :rødme:
Mara Jade Skrevet 18. januar 2010 #11 Skrevet 18. januar 2010 Kunst er noe herk å få. Det er vanskelig å treffe riktig, og blir det feil er det helt umulig å stue vekk i et skap. Kunst er så personlig at man bør kjøpe det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå