Lisemor Skrevet 2. september 2003 #21 Del Skrevet 2. september 2003 Min størrelse passer med min mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pondus Skrevet 3. september 2003 #22 Del Skrevet 3. september 2003 Etter å ha lest igjennom alle innleggene, er jeg litt forundret over at ingen har nevnt tykkelsen på penis... Kan jo være fordi det ikke var spørsmålet, men det har jo (etter det jeg har hørt) større betydning for jenta enn lengden. Er den tynn som "en fyrstikk", vil jo ikke jenta bli noe særlig stimulert i åpningen av skjeden (hvor da "forlengelsen" av klitoris ligger). Dette har jeg hørt kan bli tamt for jentene Men det er jo slik at skjeden hos jentene varierer like mye som kukene til oss gutter. Så fortvil ikke, det skal gå an å finne ei som passer (ikke bare intelektuelt, men også seksuelt og vaginalt ) Alle jentene jeg har hatt sex med har fått smerter når jeg "bunnet" de. Så jeg tror man kan si at det er generelt ubehagelig (for jenta) å bli "bunnet". Ergo: 1: Tjukk & lang penis (over 20 cm) -> For de spesielt interesserte 2: Tjukk & kort penis (under 20 cm) -> Du har muligheten til å tilfredsstille jenta mer enn en med penis type 1, 3 og 4. Men det krever også innsats fra dere begge. 3: Tynn & kort penis ->Her må det jobbes hardere enn i tilfelle 2 for å få like mye ut av samleie, eller du kan ha vært heldig å fått ei som passer deg perfekt (slik som meg) 4: Tynn & lang penis -> Vanskeligste tilfellet..finn ei som er lang og tynn (om det går an?) PS: jeg sier ikke at under 20 er en kort penis... var bare et tall jeg satte. 20 cm må vel regnes som en lang en, ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #23 Del Skrevet 3. september 2003 Verdens lengste penis,ved navn LONG DONG SILVER er på 42 cm.Den ville ikke jeg blitt penetrert av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 3. september 2003 #24 Del Skrevet 3. september 2003 Godt poeng, Pondus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 4. september 2003 #25 Del Skrevet 4. september 2003 Barbie har stor vagina Alt henger sammen' date=' nemlig.[/quote']Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 5. september 2003 #26 Del Skrevet 5. september 2003 Trodde gjennomsnittlig omkrets var større enn det jeg.. 12,5 cm i snitt var det i alle fall på en stor undersøkelse jeg så på nettet. Snittlengden var ca 15 cm. Visstnok er 90 % av alle menn mellom 12 og 18 cm i lengde. Skjønner ikke helt hvor alle disse "store" penisene er hen. Kun 5 av hundre skal ha en penis over 18 cm, og over 20-21 er visstnok svært sjelden. Allikevel virker det som "alle" kvinner har erfaring med en slik. Hvor ligger feilen; Øyemålet til kvinner, eller legger gutta på en 2-3 cm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 5. september 2003 #27 Del Skrevet 5. september 2003 Ex'n min hadde 18 cm (helt sant) og hans var helt herlig, unntatt når jeg satt oppå, for da bunna han meg og det er ikke alltid så digg. Da måtte jeg bare bøye meg fremover og det er ikke noe gøy. Min nåvørende har rundt 15 cm, den er helt perfekt for meg!!! Kan ri han som jeg vil uten smerte, og vi har det topp sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå