Gjest Håvard Skrevet 31. august 2003 #1 Del Skrevet 31. august 2003 Det har sikkert komt MANGE ganer før. Men jeg lurer så forferdelig. Jeg er 19 år og har en penis på 18 cm. Blir det karaktirisert som liten? Hva synes dere jenter er mest behaglig under samleie? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. august 2003 #2 Del Skrevet 31. august 2003 :o Har du kommet i mange ganer før? Sorry, kunne ikke dy meg... Søk og du vil finne utallige svar på dine spm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. september 2003 #3 Del Skrevet 1. september 2003 Kjære deg, 18 cm er mer enn bra nok! Dessuten må du regne med at måten vi jenter måler på og måten dere gutter måler på er forskjellig. Jenter tar det stort sett på øyemål, og det stemmer ikke alltid. Eksen min var (i følge ham selv) 18 cm, det funka veldig bra. Har sett større, ikke mange, og mindre, sikkert flere. Ikke heng deg sånn opp i det med størrelse, det er ikke så viktig som dere gutter tror! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #4 Del Skrevet 1. september 2003 Er en gutt på 18år med bare 12cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. september 2003 #5 Del Skrevet 1. september 2003 Undskyld meg, men er det egentlig vanlig å måle penis til den man har sex med? Og går man isåfall rundt og husker at "Per var nn cm, mens Dag var bare nn cm"?! *Embla lurer på om hun har gått glipp av noe vesentlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. september 2003 #6 Del Skrevet 1. september 2003 etter å ha lest utallige tråder på kg om lende...-ups.. lengde seff...- og størrelse på mannens penis, tvangsmålte jeg min daværendes utstyr!! Den var 21 cm og for meg altfor lang!! For meg ble det bare vondt og vi måtte være skrekkelig forsiktig hele tiden. har vært sammen med flere som har vært mindre, ant mye mindre en 21 cm, og har enda ikke møtt en som er "for liten"!! (kors på halsen!) Min nåværende har hele tiden jabbet om at han bare har en "sossis"... men i mine øyne så er han ikke liten i det hele tatt, og følelsesmessig for meg er han faktisk innmari passe!! Og foreløpig aaaner jeg ikke hvor stor han er, men har etter ett par lattermilde diskusjoner om det ER en sossis eller ikke, truet med at vi pent er nødt til å måle!! (altså, aline tvangsmåler enda en mann!!) Kan på ingen som helst måte se for meg at 18 cm skal være for lite, men du kan jo møte på ei dame med stor/lang vagina, og da veit jeg ikke jeg. Det jeg har lest og fått med meg, er at kvinnens vagina stort sett tilpasser seg mannens penis, og etter mine erfaringer så stemmer det bra. (bortsett fra når den blir for stor og min ikke ER større...) Ikke bekymre deg for størrelsen, treff ei jente først. skrikera opp om at den er for liten, så har du truffet feil jente. Og hva gutta i dusjen sier ville jeg gitt en lang beng i!! DE aner ærlig talt lite om hva vi jenter faktisk vil ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 1. september 2003 #7 Del Skrevet 1. september 2003 Men Embla da!!... *Lasse lurer på hvor Embla harvært siste 15 åra.... Må du følge litt me på hva som er viktig da!.... Lasse (Som har en på... skal vi seee.... å... har aldri målt jeg gitt!..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. september 2003 #8 Del Skrevet 1. september 2003 Embla, jeg har aldri målt noen, takke meg til! Og hvordan skal man måle liksom, wow, nå er den kjempekåt, fram med linjalen kjære! Fra helt under pungen, så omkretsen, eller, ja eller hva? Who gives a flying fuck! Eksen min, som jeg nevnte i stad, hadde målt på egen hånd. Hans er den eneste jeg har fått cm antallet på, for å si det sånn. Hvis jeg etter det har sjenket penis-størrelser en tanke, så har det vært, åh, litt større enn, eller åh litt mindre enn. Men akkuret antall cm er vel helt uvesentlig. Enten kan han pule, eller så kan han ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. september 2003 #9 Del Skrevet 1. september 2003 Embla, jeg har aldri målt noen, takke meg til! : eh, var vel ikke myntet direkte på deg, det var mer generelt og kanskje mest til gjesten som lurer på om hans oppmålte 18 cm er for lite! (er enig med deg, Glamourgirl: cm er uvesentlig! Og: det er faktisk kanskje bedre med litt for liten enn alt for stor)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. september 2003 #10 Del Skrevet 1. september 2003 Hlet klart bedre med for kort enn for lang, såpass er bombesikkert!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. september 2003 #11 Del Skrevet 1. september 2003 Helt uenig med Tex! Jo større, jo bedre. -Men 18 cm er sånn midt på treet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 1. september 2003 #12 Del Skrevet 1. september 2003 Barbie har stor vagina Alt henger sammen, nemlig. Den store penisundersøkelsen i våres (med "representativt" utvalg) fastslo at 14,5 var median for norske peniser. Hvor sant dette er, er uvisst. Jeg vil tro 16-17 er median? Aner egentlig ikke. Det jeg vet er at 9 cm har den kliniske beskrivelsen mikropenis, og at John Holmes hadde 33 cm. Alt imellom er vel greit (selv om jeg vil påstå at de aller fleste jenter foretrekker under 20 cm ivertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håvard Skrevet 1. september 2003 #13 Del Skrevet 1. september 2003 Takk for svar. Jeg fikk det jeg trengte og høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. september 2003 #14 Del Skrevet 1. september 2003 Helt uenig med Tex! Jo større, jo bedre. -Men 18 cm er sånn midt på treet. faan haralltid trodd jeg var schvær men så er jeg bare modt på treet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. september 2003 #15 Del Skrevet 1. september 2003 Uff da,Lurven... Mente ikke å ta fra deg selvtilliten! At Veslebråka påstår at jeg har en svær vagina.......Ja,den var i allefall ny. Det er det ingen som har sagt før nemlig. Tror ganske enkelt det er snakk om en smakssak her. Jeg liker å KJENNE at jeg har hatt sex,og da gjerne i dagesvis etterpå.... Jeg liker følelsen av å være "sprengt!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. september 2003 #16 Del Skrevet 1. september 2003 ja nå har du hverfall knust den siste rest av selvtillit jeg hadde.. dere jenter kan faktisk kjenne det i flere dager.. i motsetning til meg har aldri kjent meg sprengt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 1. september 2003 #17 Del Skrevet 1. september 2003 Hvis du inviterer en John Holmes-type på besøk i bakenden din, så får du nok oppleve det fantastiske du også; lurven.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. september 2003 #18 Del Skrevet 1. september 2003 nei jeg står over.. jeg blei kalt rocco på skolen da... fordi jæ ær schvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrivarguten Skrevet 1. september 2003 #19 Del Skrevet 1. september 2003 Kommer bare med et lite innlegg her. Min erfaring er at dybden på jentene også varierer VELDIG mye !!!! Jeg har faktisk blitt veldig overrasket når jeg tenker en del år tilbake i tiden og før jeg hadde møtt noen jenter og hva jeg tenkte da. Noen har jeg ikke helt kjent bunnen i, og andre har jeg fått inn kanskje bare ca halvparten, selv om jeg sakte og forsiktig har "klemt på". Altså "bunnen an bunnen" hvis man inkluderer tøyligheten den nede. DERFOR !!! er det av 0,0 !! betydning om du har 10 eller 25 cm, så lenge jenta DI og du "passer" med hverandre og er fornøyd !! 30 åringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. september 2003 #20 Del Skrevet 2. september 2003 selvfølgelig er det forskjell på kvinners vaginastørrelser også, det er jo forskjell å alle andre størrelser på kvinne, ville vært rart om vaginaen kun hadde èn størrelse!! Så barbie, de som klarer store KAN ha en større vagina, sier ikke at den er vid eller godt brukt, men at den rett og slett kan være større en en som får direkte vondt av en "stor en". Eller så tenner du på smerte da, det er jo de som gjør det også. :blunke: (for en 21 cm får meg ikke bare til å føle meg litt "sprengt", det gjør rett og slett VONDT, og siden jeg ikke tenner på smerte, så vil jeg heller ha den mindre. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå